6 Reacties

3 maanden geleden

Hier precies hetzelfde.. ik dacht afgelopen maandag 7 weken te zijn. Tijdens de echo zagen ze een mooi vruchtzakje en embryo maar nog geen kloppend hartje. Dit kan 2 dingen betekenen.. of het is niet goed, of ik heb een late innesteling gehad waardoor ik ook echt pas tussen de 5 en 6 weken zwanger ben. Heb maandag bloed moeten prikken en vandaag weer om het HCG te meten. Maandag weer een nieuwe echo.. zo spannend 🥹

3 maanden geleden

Reactie op Wieneke1

Hier precies hetzelfde.. ik dacht afgelopen maandag 7 weken te zijn. Tijden ...
Ooh wat spannend zeg! Hoelang is jouw cyclus normaal gesproken? Want op basis van mijn cyclus van 33 dagen zou het vrij logisch zijn dat je nog geen hartje hoort..

3 maanden geleden

Reactie op robje100

Ooh wat spannend zeg! Hoelang is jouw cyclus normaal gesproken? Want op bas ...
Mijn cyclus is eigenlijk altijd heel kort (24/25 dagen) maar ik ben redelijk snel na het stoppen met de pil zwanger geworden dus het kan ook goed zijn dat de cyclus deze keer langer was. Ik heb overal foto’s van gemaakt van de ovulatie test, zwangerschapstest dus ik kon de datums snel terug halen en ze zei dat het gewoon echt wel mogelijk is dat ik nog niet zo lang zwanger ben als dat ik dacht. Dus echt spannend ja.

3 maanden geleden

Reactie op Wieneke1

Mijn cyclus is eigenlijk altijd heel kort (24/25 dagen) maar ik ben redelij ...
Ja vreselijk die onzekerheid.. ik hoop het zo voor je! Ik heb maandag ook de 2e echo 😬

2 maanden geleden

Wij hebben het twee weken geleden ook gehad, gynaecoloog ging van 35 dagen uit.. had 7 weken moeten zijn maar was 5.3 volgens echo. Gynaecoloog was niet positief wat ons erg onzeker maakte. Ik heb toch goede hoop gehouden en vorige week woensdag tot een kloppend hartje en volgens berekening 6.3 weken. Het kan toch goed komen… Ik heb pcos en m’n cyclus is gewoon veel langer geweest.

2 maanden geleden

Reactie op kellyschr

Wij hebben het twee weken geleden ook gehad, gynaecoloog ging van 35 dagen ...
Oooh wat fijn om te horen zeg en ook fijn voor jou! Mijn gynaecoloog was ook niet erg positief. Ze zei niks ernstigs maar ze was ook niet erg positief voor mijn gevoel. Dat maakt me juist onzeker.. eigenlijk als ik het allemaal zo bereken dat kan het goed kloppen dat ik vandaag pas 6 weken ben. Duimen voor maandag 🤍