7 Reacties

één maand geleden

Vervelend dat je teleurgesteld bent! Niet leuk :( Moet wel zeggen dat onze termijnecho ook maar 2min duurde. Ze liet kort inderdaad wat dingen zien, wel snel opgemeten dan want daar kwamen we echt voor, maar ook echt geen mooie foto’s of iets - ook dus geen moeite voor gedaan. Nou weet ik dat het soms ook gewoon niet lukt om beter beeld te krijgen. Dus wellicht daarom? Je kan er uiteraard altijd nog op terug komen bij ze. Je moet het nog heel lang met ze doen, dus een eerlijke communicatie is wel belangrijk!

één maand geleden

Wij zijn ook via een fertiliteitstraject zwanger geworden. Ondanks dat het termijn dan vaak idd duidelijk is, hebben wij wel een uitgebreide termijnecho gekregen. Bijna 3 kwartier naar de baby gekeken. Hij/zij wilde niet draaien, daarom duurde het wat langer dan normaal denk ik. Uiteindelijk heeft ze toen 1 meting kunnen doen, waaruit ze toen opmaakte dat de termijn 12+3 was, terwijl ik zelf (nav de ovitrelle spuit) eigenlijk dacht 12+0. Voor nu was het voor ons voldoende om te weten dat de baby qua groei goed zat en hebben ze mijn termijn toch op 12+3 gezet. Hier heb ik later nog een gesprek over met de gyn, aangezien die 3 dagen nu niets uitmaken, maar straks rond de 41 weken ineens net het verschil kunnen maken tussen inleiden of niet ;)

één maand geleden

Meiden wat ongelofelijk bizar!!! Mag dit überhaupt wel?! Onze termijn echo vandaag duurde een half uur. Ze moeten uitgegbreid naar alle lichaamsdelen kijken en meten en ondertussen uitleggen wat ze doen….wat een nare ervaring voor jullie! Het was toch wel op z’n plek geweest om eens wat langer te kunnen genieten van zo’n echo, los daarvan wil je toch ook zeker kunnen weten dat alles goed is? Ik zou bijna zeggen ga terug. Wat raaaar!

één maand geleden

Reactie op Positiefzwanger

Wij zijn ook via een fertiliteitstraject zwanger geworden. Ondanks dat het ...
Oh ja, bij mij was de echo na 10 min uitwendig, verder inwendig gedaan, omdat ze anders geen goed beeld kreeg en m'n baarmoeder nog te diep gekanteld lag. Daardoor waren bij ons de foto's duidelijk.. Als jij echt ongerust bent, mag je de vk altijd een berichtje doen hoor!!

één maand geleden

Bizar, misschien zaten ze achter op schema en wilden ze jullie snel snel erdoor jagen… Ik zou toch ook eens bellen morgen en zeggen dat je met nog wat vragen zit en of je niet terug mag komen voor uitgebreidere metingen.

één maand geleden

Mijn termijnecho heeft ook niet lang geduurd, maar toch wel zeker 10-15 minuten. Ze moeten in ieder geval 3x het kindje opmeten om zeker te zijn van het termijn. Ze heeft niet perse verder gegeken volgens mij naar ledematen.

één maand geleden

Bedankt voor jullie reacties🥰! Ik dacht dat het aan mijn eigen onzekerheid lag maar zo te lezen niet. Morgen bel ik even om te vragen voor een echo met metingen