42 Reacties
11 maanden geleden
Reactie op DeSkippy
Elle tens word ook volledig vergoed door zilveren kruis (onderste webshop b ...
Ha! Ik wil hem ook bestellen, zit ook bij Zilveren Kruis. Kun je hem gewoon bestellen? Ik dacht dat dit via de zorgverlener ging. Maar jij hebt hem zelf kunnen bestellen?
11 maanden geleden
Ik heb net de Elle Tens besteld via kraamtens.nl en dan moet je ook je BSN doorgeven en declareren zij bij zilveren kruis.
Je moet wel aanvullende verzekerd zijn bij Zilveren kruis.
11 maanden geleden
Hier tijdens mijn tweede bevalling een Tens gebruikt! Erg fijn voor het middelste deel van de bevalling! Lekker op de boost knop drukken haha. Uiteindelijk heeft het geen zin meer en doen je weeën te veel pijn, maar dan ben je ook al ergens op het einde als het goed is 👍🏼
11 maanden geleden
Ik heb deze bij mijn eerste bevalling gebruikt. Ik vond het super fijn om voor je gevoel wat regie te hebben tijdens een wee. Persoonlijk alleen gebruikt bij de eerste paar centimeter. Hielp me goed bij het ontspannen!
Ik heb toen de Elle Tens kunnen lenen en dit keer ook weer.
11 maanden geleden
Ik ben dit jaar overgestapt naar zilveren kruis en je krijgt een tens apparaat inderdaad vergoed.
Het plaatsen van een bestelling ging erg makkelijk en had dit aanvraagt bij deze leverancier http://schwa-medico.nl/
Je kan ze een e-mail sturen inclusief zorg nummer en bewijs van zwangerschap (kan je opvragen bij je verloskundige). Binnen 2 dagen had ik het in huis, top service.
Dit is mijn eerste bevalling en mijn wens is om natuurlijk thuis te bevallen - ik ben benieuwd! Altijd fijn dat het gratis is met zilveren kruis, scheelt toch veel geld.
11 maanden geleden
Ik heb de Elle Tens gehuurd vorige zwangerschap omdat ik bij de 1e heel erg rug weeën had. Ik heb ze de laatste bevalling niet gehad, maar ik weet natuurlijk niet zeker of het daardoor komt.
Nu ligt hij ook weer klaar om op te halen bij het PostNL punt. Ik heb hem via 'prachtig bevallen' gehuurd. Kost eenmalig €45. Ik heb hem straks mogelijk wel 6 weken in huis.
11 maanden geleden
Ik heb hem de vorige zwangerschap kortdurend gebruikt en bij mij had het weinig tot geen effect. Daarnaast kun je hem niet dragen als je onder de douche of in bad gaat.
Je kunt het altijd proberen en aan- of uitzetten 😉 je moet namelijk kijken wat voor jou het beste werkt!
11 maanden geleden
Ik vond het echt super fijn!!! Even wat anders soort pijn dan weeën pijn, het verplaatst je aandacht echt even.
11 maanden geleden
Ik heb hem bij mn eerste bevalling wel gebruikt, maar nu ga ik hem niet huren. Ik vond het weinig toevoegen, maar als het vergoed zou worden zou ik hem wel huren gewoon om te hebben en weer te proberen.