163 Reacties
3 maanden geleden
Maandag 12 aug onze termijnecho 🥰🥰 gelukkig wel al twee goede echo’s gehad ivm miskraam in februari.
3 maanden geleden
Reactie op Vereen123
Wat leuk, ik ben ook 2 maart uitgerekend! ( teminste, dat weet ik na de ter ...
Haha toevallig! Goeie sidenote, bij mij kon het nog max 1 dag verschillen zeiden ze. Ben erg benieuwd!!
3 maanden geleden
5/6 maart uitgerekend en wij mogen donderdag komen voor de termijnecho. Verloskundige meet met de 6+6 weken echo 6+5. Dus ben benieuwd wat de termijnecho gaat uitwijzen.
3 maanden geleden
Ik heb de eerste termijn echo op 26 augustus, maar volgende week dinsdag heb ik nog een echo gepland staan. Ik ben benieuwd of ze goed gegroeid zijn🥰
3 maanden geleden
Ik aanstaande vrijdag! 😍 Ben dan 10+4! Heb zo veel zin om het kleintje weer te zien 🥹
3 maanden geleden
Vanmorgen mijn termijn echo gehad, 10+2 en dat betekend dus 2 maart uitrekenend🥰
3 maanden geleden
Ik heb morgen de termijn echo met zoals het er nu naar uit ziet 10+4 ben benieuwd!
3 maanden geleden
Vandaag bij 9+6 een mooie echo gehad, laatste bij de fertiliteitspoli. Aankomende vrijdag 9 augustus bij 10+3 de termijnecho☺️
3 maanden geleden
Vanmorgen mijn termijn echo gehad, 10+2 en dat betekend dus 2 maart uitreke ...
Wat fijn!! Was het kindje ook al een beetje aan het bewegen?☺️
3 maanden geleden
Wij mogen binnenkort nog een keer naar de termijnecho. In plaats van 10+2 zitten we op 9+3 ongeveer. Ben benieuwd!