163 Reacties

2 maanden geleden

Maandag 12 aug onze termijnecho 🥰🥰 gelukkig wel al twee goede echo’s gehad ivm miskraam in februari.

2 maanden geleden

13 augustus termijnecho, als goed is dan 06-03 uitgerekend

2 maanden geleden

Reactie op Vereen123

Wat leuk, ik ben ook 2 maart uitgerekend! ( teminste, dat weet ik na de ter ...
Haha toevallig! Goeie sidenote, bij mij kon het nog max 1 dag verschillen zeiden ze. Ben erg benieuwd!!

2 maanden geleden

Reactie op Littleseahorse

Haha toevallig! Goeie sidenote, bij mij kon het nog max 1 dag verschillen z ...
Veel plezier alvast!!❤

2 maanden geleden

5/6 maart uitgerekend en wij mogen donderdag komen voor de termijnecho. Verloskundige meet met de 6+6 weken echo 6+5. Dus ben benieuwd wat de termijnecho gaat uitwijzen.

2 maanden geleden

Donderdag 22 augustus, ben dan 10+4, kan niet wachten 😍
Wij ook op die dag en lopen gelijk☺️🙈

2 maanden geleden

Volgend week woensdag heb ik de termijnecho in Turkije 🤭 vind het zo spannend, volgens de verloskundige is de termijnecho universeel dusss ben benieuwd!!

2 maanden geleden

Ik heb de eerste termijn echo op 26 augustus, maar volgende week dinsdag heb ik nog een echo gepland staan. Ik ben benieuwd of ze goed gegroeid zijn🥰

2 maanden geleden

Ik aanstaande vrijdag! 😍 Ben dan 10+4! Heb zo veel zin om het kleintje weer te zien 🥹

2 maanden geleden

Reactie op Vereen123

Wat leuk, ik ben ook 2 maart uitgerekend! ( teminste, dat weet ik na de ter ...
Toevallig! Hier op dezelfde datum uitgerekend en de termijnecho heb ik ook volgende week woensdag!

2 maanden geleden

Ik heb 20 augustus de termijnecho. Ben dan als het goed is 10+6

2 maanden geleden

Zo spannend 😍! Ik mag volgende week, dan ben ik 10 weken

2 maanden geleden

Reactie op Fristi

Toevallig! Hier op dezelfde datum uitgerekend en de termijnecho heb ik ook ...
Heel toevallig, leuk!! Voor je het weet is het zo ver, maar voor nu vind ik het nog lang duren tot de 14e🤣

2 maanden geleden

Vanmorgen mijn termijn echo gehad, 10+2 en dat betekend dus 2 maart uitrekenend🥰

2 maanden geleden

Aah ik pas 29 augustus, gister de eerste echo gehad en een goed kloppend hartje gezien 🥰

2 maanden geleden

Ik heb morgen de termijn echo met zoals het er nu naar uit ziet 10+4 ben benieuwd!

2 maanden geleden

9+5 echo van vorige week vrijdag.

2 maanden geleden

Vandaag bij 9+6 een mooie echo gehad, laatste bij de fertiliteitspoli. Aankomende vrijdag 9 augustus bij 10+3 de termijnecho☺️

2 maanden geleden

Vanmorgen mijn termijn echo gehad, 10+2 en dat betekend dus 2 maart uitreke ...
Wat fijn!! Was het kindje ook al een beetje aan het bewegen?☺️

2 maanden geleden

Wij mogen binnenkort nog een keer naar de termijnecho. In plaats van 10+2 zitten we op 9+3 ongeveer. Ben benieuwd!