163 Reacties

2 maanden geleden

Vandaag ook mijn termijnecho gehad. Baby beweegt al. Echt prachtig om te zien

2 maanden geleden

9 weken馃グ over 1,5 week terug komen voor de termijn馃

2 maanden geleden

Vandaag de termijnecho gehad bij 10+3. Hij/zij bewoog zo schattig 馃槏

2 maanden geleden

Reactie op Vereen123

Heel toevallig, leuk!! Voor je het weet is het zo ver, maar voor nu vind ik ...
Ik mag ook de 14e.. helaas ook pas laat op de middag dus een lange dag wachten ook nog 馃お ik ben vooralsnog de 4e uitgerekend

2 maanden geleden

Reactie op Lisanne62025

Vandaag de termijnecho gehad bij 10+3. Hij/zij bewoog zo schattig 馃槏
Aahw wat mooi

2 maanden geleden

Ik kan 15 augustus 馃槉 ik ben 6 maart uitgerekend

2 maanden geleden

Reactie op judylouise

Ik kan 15 augustus 馃槉 ik ben 6 maart uitgerekend
Oh ik ben ook 6 maart uitgerekend en mag de 16e voor de termijnecho.. zo spannend en tegelijkertijd zo zin in!

2 maanden geleden

Hoihoi, ik heb hem 19 augustus in de avond, 18:50 spannend! Dit wordt de tweede echo, hartje heb ik gezien met 7/8 weken.. deze echo vind ik ook erg spannend, zo benieuwd naar de groei en dat alles goed is 馃グ

2 maanden geleden

Haiiii! Ik had hem gisteren uitgerekende datum is 5 maart馃グ馃グ

2 maanden geleden

Ik ben 21 augustus aan de beurt! 馃崁 7 maart uitgerekend

2 maanden geleden

Alles goed 10 weken en 1 dag鉂わ笍

2 maanden geleden

Hele mooie echo gehad van onze kleine. Uitgerekende datum aangepast van 6 maart naar 1 maart. Nu dus 10 weken en 5 dagen. Mooi kloppend hartje, 2 armpjes, 2 beentjes. De kleine was lekker druk aan het bewegen 馃グ.

2 maanden geleden

Reactie op Mommywishes98

Hele mooie echo gehad van onze kleine. Uitgerekende datum aangepast van 6 m ...
Hier de foto

2 maanden geleden

10+2 dagen!! Veel beweging 馃槉

2 maanden geleden

Termijnecho was zo zo mooi om te zien鉂わ笍 Kleintje was druk aan het bewegen. Wat een opluchting 馃グ

2 maanden geleden

Kan helaas geen filmpjes delen, maar vandaag termijn echo gehad en de kleine was volop aan het bewegen, zo leuk om te zien! Lag helaas verkeerd voor de termijn berekening, dus volgende week terugkomen 馃グ

2 maanden geleden

Ik ben vandaag geweest. Ben 10 weken en 4 dagen, 3 maart uitgerekend. Baby was lekker aan het zwemmen 馃槀

2 maanden geleden

Kunnen we ergens al een geslacht zien 馃グ?

2 maanden geleden

Ik smelt helemaal weg van al die echo鈥檚! Wij mogen om 4 uur straks馃槉 met 10+5! Hopelijk krijgen wij ook weer een mooi plaatje te zien

2 maanden geleden

Net de echo gehad! Wij zijn 3 dagen vooruit gezet! Van 3 maart naar 28 februari. Kleintje was heerlijk aan het springen