163 Reacties

2 maanden geleden

Vandaag onze termijnecho gehad! Uitgerekende datum is 3 maart 🌞😍! Klopt precies volgens eerdere berekeningen! Ik ben nu wel benieuwd of jullie het hartje hebben mogen horen kloppen?

2 maanden geleden

Reactie op Suzanne2012

En 8 mrt uitgeteld
Ik ook 8 maart, maar ik mag morgen al!

2 maanden geleden

Wij gisteren geweest kleine beweegt goed en sterkt zich lekker uit! Uitgerekende datum 28 februari ipv 2 maart ❤️

2 maanden geleden

Ik mag aanstaande maandag, ben dan 10+3. Kijk er zo naar uit, gelukkig met 7 weken wel al een echo gehad en een mooi hartje gehoord ♥️

2 maanden geleden

😍 Uitgerekende datum nog steeds 3 maart! De kleine was heel druk aan het bewegen, zó leuk om te zien 🥹❤️

2 maanden geleden

Om 15:00 uur de termijnecho, ondanks al 2 goede echo’s met kloppend hartje blijf ik gespannen… hopen dat alles goed is en heel benieuwd naar de ‘definitieve’ uitgerekende datum

2 maanden geleden

Zojuist onze termijnecho gehad en ik ben 3 dagen naar voren gezet 🥳 dus ipv 4 maart ben ik 1 maart uitgerekend. Ik kreeg het vriendelijke verzoek van de vk om vanaf nu te gaan genieten 😁😁😁 na mijn miskraam in februari vooral heel afwachtend geweest maar ga vanaf nu echt genieten 🫶🥳🥳🥳🥳🥳 alles zag er goed uit op de termijnecho de kleine was lekker druk bezig 😁😁😁

2 maanden geleden

Vanmiddag een bijzondere echo gehad! Ze konden de baby niet goed meten via een uitwendige echo, dus ze probeerde het inwendig maar hij lag lekker te slapen in een verkeerde houding dus konden ze ook niet meten. Na een hoop gewiebelde kwam er een beetje beweging maar de baby sliep meer weer door. Gelukkig was de echoscopiste ook aanwezig en keken we even met haar apparatuur, uiteindelijk met veel moeite de baby kunnen opmeten. 🎉 Voordeel, we hebben bijna een half uur naar de baby mogen kijken dus mij hoor je niet klagen 🤭

2 maanden geleden

Wij hebben zojuist de 10 weken echo gehad. Vorige week dachten we al dat ik iets minder ver was. Daarom zowel inwendig als uitwendig een echo gemaakt. En inwendig was alles zó goed te zien. Echt al een mensje met handjes en voetjes. 🥹🥹🥹 Tot nu toe hebben we dat nog niet goed kunnen zien. Hij of zij was ook aan het bewegen, zo mooi om te zien. 😭 Ik moest ervan huilen. Ze heeft nu met beide echo's 9+5 gemeten dus ik moet volgende week toch nog even terug. Maar ik vond het zó bijzonder. 🥹🙏

2 maanden geleden

Nu met foto. 🥹❤️ Ik ben dus vermoedelijk nog net geen 10 weken.

2 maanden geleden

Net onze termijnecho gehad en drie dagen vooruit gezet naar 1 maart. Kleine was flink aan het bewegen 🤩. Kijk al de hele tijd het filmpje terug. Superblij, ook omdat ik al ouder ben en wat miskramen in de benen heb. We houden moed 🍀 Succes & geniet allemaal 🥰

2 maanden geleden

Vandaag termijnecho gehad, 10+1 😍 baby was heerlijk aan het bewegen, echt zo bijzonder. 10 maart uitgerekend! Onze eerste is van 9 maart, haha, zou het...

2 maanden geleden

1 dag vervroegd, 10+6 . Wat was dit een mooie echo! Hij bewoog zo veel, leek wel aan het boxen te zijn 😍

2 maanden geleden

Heel bewegelijk, darmen lagen in de weg dus inwendig. Draait ie elke keer de verkeerde kant op dus meting ging niet helemaal lekker. Ben ipv 7 maart nu 8 maart uitgerekend.

2 maanden geleden

Ineens is het een baby! Dat voetje 😍 Wij zijn zoals met de vorige echo nog steeds 9 maart uitgerekend.

2 maanden geleden

Woehoeee net uit de echo. Ik had geen vitaliteitsecho gedaan en ben nog eens op vakantie in Turkije dus dubbel zo spannend.. Maar alles zag er gelukkig goed uit!! Met een gerust hart verder. 🥹 Hoop dat we allemaal een mooi gezond zwangerschap kunnen voldragen 🤍

2 maanden geleden

Vandaag de termijnecho gehad, gelukkig was alles goed! 😍 De kleine lag eerst perfect en na de meting ging het heerlijk de verkeerde kant op draaien en had het zelfs de hik🤣 Uitgerekende datum is 3 maart.

2 maanden geleden

Wij hebben vandaag de termijnecho gehad en de baby is (weer) goedgekeurd. Ik ben een dag naar voren gezet en nu dus 1 maart uitgerekend.

2 maanden geleden

Afgelopen maandag termijnecho gehad❤️💙 alles zag er goed uit en er bewegelijk! Echo was gemaakt met 10+3 maar werd op 10+6 gezet. Nu uitgerekende datum 04-03-2025

2 maanden geleden

Gisteren echo gehad! 7 maart blijft uitgerekende datum. Vandaag 10+6. Veel beweging. Het is een inwendige echo geworden, ik kon de harde druk niet verdragen. De VK zei dat dit waarschijnlijk door bandenpijn komt. Had iemand dit ook?