163 Reacties

2 maanden geleden

Vanmorgen de termijn echo gehad, 4 dagen terug gezet dus nu 10+1 ipv 10+5. Was lekker aan het bewegen en lastig om helemaal in beeld te brengen. Voor nu 12 maart uitgerekend, best speciaal daar dit ook de verjaardag van mijn moeder is 🤗

2 maanden geleden

Vandaag de termijnecho gehad. Uitgerekende datum is 6 maart. Dus vandaag precies 11 weken! Het ging super goed, de baby was erg druk in de buik en bewoog alle kanten op. En deed zelfs met zn armpje zwaaien haha. Echt heel leuk om te zien dat het nu echt een mini mensje is :)

2 maanden geleden

Dan lopen wij precies gelijk! Ik had de termijnecho ook vandaag, precies 11 weken dus 6 maart uitgerekend. Erg leuk om te zien! Continu zwaaiende armen en benen🥰 Kijk alweer uit naar de 13 weken echo.

2 maanden geleden

Vanmiddag de termijn echo gehad en uitgerekende datum nog steeds 10 maart. Zo blij dat alles goed gaat 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Vanillecola

Dan lopen wij precies gelijk! Ik had de termijnecho ook vandaag, precies 11 ...
Wat super leuk!!!!!

2 maanden geleden

Vandaag de termijnecho gehad 10.6 wkn en uitgerekend op 7 maart ❤️

2 maanden geleden

Ook hier een goede termijn echo vanmorgen, zo fijn! 8 maart uitgerekend 🫶🏼

2 maanden geleden

Ik ook een positieve echo. Was 11+ 2 maar 4 dagen vooruit gezet naar 11+6. Alles goed. Volgende week de 13 weken echo, spannend! Maar voor nu gerust gesteld 😍

2 maanden geleden

Reactie op Fristi

Wij hebben vandaag de termijnecho gehad en de baby is (weer) goedgekeurd. I ...
Wij zijn tegelijkertijd uitgerekend 😇.

2 maanden geleden

Vandaag de nieuwe termijn echo gehad, een dag vooruit gezet dus de uitgerekende datum staat op 2 maart 2025. De kleine was lekker aan het schoppen en bewegen 😍

2 maanden geleden

Reactie op Soontobemama

Vandaag de nieuwe termijn echo gehad, een dag vooruit gezet dus de uitgerek ...
Wat leuk wij lopen gelijk!

2 maanden geleden

🥰 12 cm

2 maanden geleden

Vandaag 2e echo van onze twins heel spannend

2 maanden geleden

Reactie op LS5236

Ook hier een goede termijn echo vanmorgen, zo fijn! 8 maart uitgerekend 🫶� ...
Wat schattig die voetjes😍 hoe groot is de baby gemeten?

2 maanden geleden

Vorige week dinsdag weer een echo gehad, aankomende maandag mag voor mijn termijn echo. Ik ben benieuwd 🥰

2 maanden geleden

Reactie op LS5236

Ook hier een goede termijn echo vanmorgen, zo fijn! 8 maart uitgerekend 🫶� ...
Hier ook 8 maart!

2 maanden geleden

Vanochtend de termijnecho gehad. Blijft zo bijzonder om te zien dat alles er al op en aan zit, echt al een mini baby🥰 hij of zij was lekker aan het bewegen. Uitgerekende datum is 13 maart

2 maanden geleden

Vandaag de termijnecho gehad. Van 10+6 naar 11+3 gezet. Uitgerekend op 8 maart!

2 maanden geleden

Wij hebben vandaag de termijn echo gehad, 13 maart uitgerekend. Ook even naar het hartje mogen luisteren, zo bijzonder🥰🙏🏼

2 maanden geleden

Vandaag 10w+3d. 1e kindje en hebben as zaterdag ons termijnecho in Turkije! ( we zijn op vakantie) Ben benieuwd hoe dat gaat.. Wat een mooie echo’s allemaal! 🥰