163 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op DYE41

Vandaag 10w+3d. 1e kindje en hebben as zaterdag ons termijnecho in Turkije! ...
Aaah wat leuk! Ik had de mijne afgelopen woensdag ook in Turkije. Ging zeker goed, heel professioneel en de uitgerekende datum die ik van ze kreeg klopt ook met de metingen van Nederland. Veel succes! ✨

2 maanden geleden

🥰 12 cm
11 maart uitgerekend 😍

2 maanden geleden

Zojuist mooie echo gehad. Met een kleine verrassing, 5 dagen naar voren gezet 😅 Dus ipv 13 maart 8 maart.

2 maanden geleden

Net de termijnecho gehad🥰 de kleine was super druk aan het bewegen. 2 dagen vooruit gezet, uitgerekende datum 13 maart!☺️

2 maanden geleden

Reactie op saraak

Aaah wat leuk! Ik had de mijne afgelopen woensdag ook in Turkije. Ging zeke ...
Ah wat goed! Ik was er een beetje sceptisch over, of ze het allemaal wel zouden “ begrijpen “ ben straks bang dat de uitgerekende datum niet klopt ofzo 🤣🥲. Maargoed, we gaan het zien

2 maanden geleden

🥰 12 cm
Dan moet je toch echt al 14 of 15 weken zijn?

2 maanden geleden

Reactie op Evanna

Dan moet je toch echt al 14 of 15 weken zijn?
Ja dat dacht ik ook, maar staat op de echo foto boven aan en ben toch echt gemeten op 11 weken. Echt apart

2 maanden geleden

Ja dat dacht ik ook, maar staat op de echo foto boven aan en ben toch echt ...
Moet je als je kunt maar even inzoomen, daar staat 12 cm

2 maanden geleden

Ja dat dacht ik ook, maar staat op de echo foto boven aan en ben toch echt ...
Dat zijn de instellingen van het echo apparaat 😅. Een kindje van 11 weken is echt nog geen 12 cm hoor. Op mijn echo van gister staat bij die informatie 17.0 cm

2 maanden geleden

Ja dat dacht ik ook, maar staat op de echo foto boven aan en ben toch echt ...
Ik kan het met de kwaliteit van de foto’s op dit forum niet zien maar ik denk niet dat dat de lengte van het embryo is als ze op 11 weken kwam. Je kindje is dan ongeveer 4cm. Die 12cm heeft waarschijnlijk iets te maken met de instellingen/zoom van het echo-apparaat.

2 maanden geleden

Reactie op lh2022

Dat zijn de instellingen van het echo apparaat 😅. Een kindje van 11 weken ...
Aa! Duidelijk! Ja eerste kindje dus geen verstand van, alles is nieuw nu. Dacht ook al, bedankt voor de opheldering

2 maanden geleden

Aa! Duidelijk! Ja eerste kindje dus geen verstand van, alles is nieuw nu. D ...
Als het goed is hebben ze je kindje gemeten bij de echo. Rond de 11 weken meestal 4 cm ongeveer.

2 maanden geleden

Termijn echo van gisteren 10+1 Uitgerekende datum is 17 maart 2025!

2 maanden geleden

Hier 9-9 de termijn echo, we hebben nu 2 echo’s gehad welke beide goed zijn! Volgens de huidige berekening 8+6 wkn nu. Foto is van gister 🤍

2 maanden geleden

Hier eindelijk ook een goede termijnecho. Retespannend, aangezien we vorige keer een meting hadden waarbij de baby te klein leek. Ik dekte mezelf al in voor mogelijk slecht nieuws. Maar alles was goed en nu 8 maart uitgerekend. Wij zijn beide compleet verrast omdat het tot aan vandaag ergens niet helemaal goed voelde. Taart gehaald en kan wel janken 😅 van ongeloof zegmaar.

2 maanden geleden

Precies 11 weken vandaag. Dit is voor het eerst, na 5 miskramen, dat we zo ver gekomen zijn. We waren zo zenuwachtig! We krijgen steeds meer vertrouwen, al kunnen we het nog niet helemaal bevatten.

2 maanden geleden

Reactie op Maria1987

Precies 11 weken vandaag. Dit is voor het eerst, na 5 miskramen, dat we zo ...
Zo fijn🤞🏻🤞🏻🌈

2 maanden geleden

Wij ook vandaag ons eerste termijnecho👶🏻❤️ was toch iets verder (10 weken -> 10.4) en 15 maart uitgerekend. Hij of zij was volop in beweging. Traantjes.. was heel bijzonder om de handjes en beentjes zien bewegen

2 maanden geleden

Alles goed met de frummel. 🥰 Vandaag 11 weken. Was al druk aan het bewegen, zo leuk om te zien.

2 maanden geleden

Vandaag de termijn echo gehad. 10 weken en 2 dagen. 17 maart uitgerekend 💙💗