163 Reacties

茅茅n maand geleden

Onze termijn echo is pas volgende week vrijdag (ivm vakantie) maar gisteravond hebben we even snel een pret echo laten maken 馃槏 als het goed is ben ik vandaag 10 weken maar je zag alles al zo goed bewegen. Die armpjes en die beentjes, mega schattig

茅茅n maand geleden

Goedemorgen dames, wij hebben ook zo de termijn-echo... maken jullie het hierna bekend?? 鈽猴笍 het liefst hadden wij nog even gewacht maar ik zit met mijn werk, kan m'n kleren niet meer aan en dat valt op... maar ben als het goed is rond 10+3 vandaag. Kan niet wachten om de kleine dalijk te mogen zien馃槏

茅茅n maand geleden

Met Monki gaat goed! Gemeten op 47,8 mm. Uitgerekende datum is berekend op 10 maart 2025. Hartje klopt weer mooi. Hij/zij ligt rustig in mn buik. LIjkt wel te slapen. Zo schattig ook die beentjes!

茅茅n maand geleden

Hier ook een goede termijnecho! De uitgerekende datum blijft staan, 20 maart 2025. Precies de datum volgens mijn berekeningen, zo leuk! Op naar de 13 weken echo 馃憦馃徎

茅茅n maand geleden

Vandaag een goede termijnecho gehad, 2 dagen vooruit gezet, nu 10+6 en 14 maart uitgerekend 馃グ

茅茅n maand geleden

Vandaag ook de termijn echo gehad, alle 2 alles erop en eraan en nu 2 daagjes vooruit gezet op 11 maart 馃馃

茅茅n maand geleden

Vandaag hebben we onze termijn echo gehad. Kleintje is precies 11 weken oud en onze uitgerekende datum is 13-3. Doordat ik diabetes type 1 heb wordt de kleine begin maart gehaald. Vandaag was die erg bewegelijk. Sprong en wiebelde weg van de camera. Deed bij jullie die echo ook pijn? Ze drukte zo hard rond mijn schaambot en heb het toch een uur daarna gevoeld. Zei tegen mijn man dat het morgen blauw is馃槄馃.

茅茅n maand geleden

2 dagen cadeau gekregen 馃グ

茅茅n maand geleden

Hier ook de termijn gehad. 13 maart uitgerekend en de kleine is goed gegroeid.

茅茅n maand geleden

Reactie op SChivers

Vandaag hebben we onze termijn echo gehad. Kleintje is precies 11 weken oud ...
Bij mij duwde ze ook wel hard op m'n buik omdat de baby verstopt lag 馃槄 voelde niet heel comfortabel nee, maar ze vroeg wel steeds of het nog oke was. Ik dacht ja de baby moet toch opgemeten worden dus het moet maar even. Daarna voelde ik het ook nog een beetje maar de dag erna geen last meer van gehad. Hopelijk valt het bij jou ook mee!

茅茅n maand geleden

Reactie op LissaM

Bij mij duwde ze ook wel hard op m'n buik omdat de baby verstopt lag 馃槄 voe ...
Vandaag gelukkig geen last meer, volgende keer hoop ik dat de kleine niet te ver naar achter wiebelt 馃

茅茅n maand geleden

Vorige week di termijnecho gehad, uitgerekende datum gezet op 8 maart. Morgen 12 weken馃ぉ

茅茅n maand geleden

Vanochtend termijn echo gehad, leuk om de kleine te zien bewegen 馃槏 22 maart uitgerekend.

茅茅n maand geleden

Gisteren de termijn echo gehad van de kleine met 11+3 weken ben dus 10 maart uit gerekend. Denken jullie al iets te zien wat het zou kunnen zijn ?

茅茅n maand geleden

12+6 weken medische 13 weken echo gehad alles goed.

茅茅n maand geleden

Reactie op SChivers

Vandaag hebben we onze termijn echo gehad. Kleintje is precies 11 weken oud ...
Deed bij mij ook best pijn 馃檲 Heb het de volgende dag nog gevoeld, echt boven het schaambot.

茅茅n maand geleden

Hier gisteren ook een goede termijnecho gehad馃グ het is zo bijzonder ineens echt al een baby te zien. Ben 3 dagen verder dan gedacht. Nu 13 maart uitgerekend.

茅茅n maand geleden

Net termijnecho gehad! Van 15 maart naar 14 maart gezet 馃槤. 11 wkn en 2 dagen, kleintje was lekker aan het fietsen in mijn buik 鉂わ笍 Net ook de nipt test laten doen incl. Nevenbevindingen. Uitslag van bloed was ook goed, antistoffen voor de vijfde ziekte, waar ik als peuterjuf erg blij mee ben 馃檹馃徏!

茅茅n maand geleden

Vandaag termijn echo gehad van 17 Maart naar 12 Maart gezet 馃グ

茅茅n maand geleden

Vandaag de termijnecho gehad. Wat een prachtig moment. Je ziet nu echt al een mini mensje. Helemaal op een wolk nu 馃槏鉂わ笍