163 Reacties

één maand geleden

Vanmorgen termijnecho gehad. Vijf dagen teruggezet, van 15 maart naar 20 maart 🥲 Kleine was al erg beweeglijk, superleuk!

één maand geleden

Ook hier alles goed! Weer terug gezet naar 17 maart ipv 18 maart! (17 was volgens mn eigen berekening) 😇 alles was goed, super mooi gegroeid en ze zei dat ik waarschijnlijk de baby goed ga voelen want de placenta ligt tegen mn rug!

één maand geleden

Aaaah wij mogen om 12:00… wat blijft dit spannend elke keer, alsof je examen aflegt. Elke keer opnieuw.. ben hele tijd bang dat het mis is, maar daar kan ik dan ook niets meer aan doen. Pff wat een gedoe en gestres!😑

één maand geleden

Reactie op Kelly🤰🏻

Aaaah wij mogen om 12:00… wat blijft dit spannend elke keer, alsof je exame ...
Succes straks! Nog maar heeel eventjes. En super herkenbaar hoor die angst… Ik heb morgen mijn termijnecho en sta ook helemaal stijf van de spanning.

één maand geleden

Reactie op Evanna

Succes straks! Nog maar heeel eventjes. En super herkenbaar hoor die angst… ...
Hoe kom jij die door? Heb jij ook zulke doom gedachten door de keren dat het mis ging?😖 jij heb ook al zeker wat voor je kiezen gehad namelijk 😵‍💫🌸

één maand geleden

Reactie op Kelly🤰🏻

Hoe kom jij die door? Heb jij ook zulke doom gedachten door de keren dat he ...
Ik herken je spanning ook, morgen vroege 13wkn echo en ook zo nerveus, al was termijnecho goed...

één maand geleden

Reactie op Kelly🤰🏻

Hoe kom jij die door? Heb jij ook zulke doom gedachten door de keren dat he ...
Ik probeer positief te blijven want ik geloof dat dit kleintje dat verdient. Maar merk wel een flinke gereserveerdheid. Heb het nog aan bijna niemand verteld en als iemand me ermee feliciteert (zoals de tandarts gister, die wilde foto’s maken maar dat wilde ik niet) dan voel ik me heel ongemakkelijk. Durf ook nog niet echt vooruit te plannen of iets te kopen ofzo. Ik probeer mezelf vooral erg af te leiden. Maar deze week lag ik ziek in bed dus dan zit ik veel te piekeren en ook veel op het forum dus dan lukt dat afleiden wat minder 🫢 Inmiddels heb jij je echo gehad, hoe was het?!

één maand geleden

Reactie op Evanna

Ik probeer positief te blijven want ik geloof dat dit kleintje dat verdient ...
Ik voel helemaal wat je zegt. Het zit er en toch ook weer niet. Tuurlijk voel je de zwangerschapsklachten, maar ook hier gereserveerd. Hoop ook heel erg dat jij morgen zo’n fijne ervaring mag hebben, als ik vandaag. Alles was goed. Hebben de baby zelfs zien springen en draaien! ☺️🥳

één maand geleden

Reactie op Pinolovertje

Ik herken je spanning ook, morgen vroege 13wkn echo en ook zo nerveus, al w ...
Heeeel veel succes morgen!! elke hobbel is er een!! 🌸

één maand geleden

Reactie op Kelly🤰🏻

Ik voel helemaal wat je zegt. Het zit er en toch ook weer niet. Tuurlijk vo ...
Wat ontzettend fijn dat alles goed was!! ❤️❤️❤️

één maand geleden

Ik heb van de week de 11 weken echo gehad in Turkije (zijn op vakantie). Volgens onze eigen berekening kwamen we uit op 15 maart. Dokter kwam ook op hetzelfde uit dmv laatste menstruatie.. ik ben niet echt wijzer geworden van deze echo moet ik zeggen.. het leek ook alsof de baby kleiner is dan 11 weken zegmaar, was 4,1cm. Ik ging er eigenlijk van uit dat ik naar voren of achter gezet zou worden. verder ging hij de nekplooi meting doen, die zag er gelukkig goed uit. Over 2 weken heb ik de 13 weken echo in Nederland

één maand geleden

Vandaag termijnecho gehad en 4 dagen cadeau gekregen want ze groeien hard! Uitgerekend op 18 maart. Het is alleen wel een tweeling dus ik houd zelf rekening met dat het twee weken eerder kan worden. Mits het ook allemaal goed blijft gaan natuurlijk! Heel leuk om twee blij bewegende baby's te zien met al trappelende beentjes en zwaaiende armpjes 🥰 Wat groeien ze hard!

één maand geleden

Reactie op Evanna

Succes straks! Nog maar heeel eventjes. En super herkenbaar hoor die angst… ...
Succes vandaag!!!🌸🌈

één maand geleden

Reactie op Pinolovertje

Ik herken je spanning ook, morgen vroege 13wkn echo en ook zo nerveus, al w ...
Jij ook succes vandaag!! 🩷🌸

één maand geleden

Reactie op Kelly🤰🏻

Succes vandaag!!!🌸🌈
Alles was goed met ons kleintje! Uitgerekende datum iets naar voren gezet op 26 maart ❤️ Nu wel afgesproken een week geen echo te doen, vind ik stiekem best spannend. Als het niet gaat mag ik alsnog bellen zei ze 😅

één maand geleden

Reactie op Evanna

Alles was goed met ons kleintje! Uitgerekende datum iets naar voren gezet o ...
wat een super fijn nieuws🫶🏼 jij kan dat!!! Fijn wel dat je de optie hebt als het niet gaat☺️ beetje gerust gesteld?

één maand geleden

Gisteren termijnecho gehad. Uitgerekende datum is nu 24 maart, komt precies uit met mijn cyclus/zelf uitgerekende datum. Erg leuk om te zien dat de baby al zo druk is, armpjes en beentjes in de lucht 😂

één maand geleden

Reactie op Kelly🤰🏻

wat een super fijn nieuws🫶🏼 jij kan dat!!! Fijn wel dat je de optie hebt ...
Ja maar denk dat ik pas echt rustig adem kan halen als we voorbij de termijn van onze laatste miskraam zijn … Nog even een aantal weken volhouden 🙏🏻

één maand geleden

Reactie op Babymaart2025

Net termijnecho gehad! Van 15 maart naar 14 maart gezet 😝. 11 wkn en 2 dag ...
Net de uitslag van mijn nipt test met nevenbevindingen gehad. Alles is 100% in orde ❤️❤️❤️ Oh, ik heb het gevoel alsof ik nu ECHT kan gaan genieten 😊

één maand geleden

Vandaag termijn echo gehad❤️ 11+4 uitgerekende datum 20 maart 2025❤️