163 Reacties
3 maanden geleden
Vanmorgen termijnecho gehad. Vijf dagen teruggezet, van 15 maart naar 20 maart 🥲
Kleine was al erg beweeglijk, superleuk!
2 maanden geleden
Reactie op Kelly🤰🏻
Hoe kom jij die door? Heb jij ook zulke doom gedachten door de keren dat he ...
Ik herken je spanning ook, morgen vroege 13wkn echo en ook zo nerveus, al was termijnecho goed...
2 maanden geleden
Reactie op Kelly🤰🏻
Hoe kom jij die door? Heb jij ook zulke doom gedachten door de keren dat he ...
Ik probeer positief te blijven want ik geloof dat dit kleintje dat verdient. Maar merk wel een flinke gereserveerdheid. Heb het nog aan bijna niemand verteld en als iemand me ermee feliciteert (zoals de tandarts gister, die wilde foto’s maken maar dat wilde ik niet) dan voel ik me heel ongemakkelijk. Durf ook nog niet echt vooruit te plannen of iets te kopen ofzo.
Ik probeer mezelf vooral erg af te leiden. Maar deze week lag ik ziek in bed dus dan zit ik veel te piekeren en ook veel op het forum dus dan lukt dat afleiden wat minder 🫢
Inmiddels heb jij je echo gehad, hoe was het?!
2 maanden geleden
Reactie op Evanna
Ik probeer positief te blijven want ik geloof dat dit kleintje dat verdient ...
Ik voel helemaal wat je zegt. Het zit er en toch ook weer niet. Tuurlijk voel je de zwangerschapsklachten, maar ook hier gereserveerd. Hoop ook heel erg dat jij morgen zo’n fijne ervaring mag hebben, als ik vandaag. Alles was goed. Hebben de baby zelfs zien springen en draaien! ☺️🥳
2 maanden geleden
Ik heb van de week de 11 weken echo gehad in Turkije (zijn op vakantie). Volgens onze eigen berekening kwamen we uit op 15 maart. Dokter kwam ook op hetzelfde uit dmv laatste menstruatie.. ik ben niet echt wijzer geworden van deze echo moet ik zeggen.. het leek ook alsof de baby kleiner is dan 11 weken zegmaar, was 4,1cm. Ik ging er eigenlijk van uit dat ik naar voren of achter gezet zou worden.
verder ging hij de nekplooi meting doen, die zag er gelukkig goed uit.
Over 2 weken heb ik de 13 weken echo in Nederland
2 maanden geleden
Vandaag termijnecho gehad en 4 dagen cadeau gekregen want ze groeien hard! Uitgerekend op 18 maart. Het is alleen wel een tweeling dus ik houd zelf rekening met dat het twee weken eerder kan worden. Mits het ook allemaal goed blijft gaan natuurlijk! Heel leuk om twee blij bewegende baby's te zien met al trappelende beentjes en zwaaiende armpjes 🥰 Wat groeien ze hard!
2 maanden geleden
Reactie op Babymaart2025
Net termijnecho gehad! Van 15 maart naar 14 maart gezet 😝. 11 wkn en 2 dag ...
Net de uitslag van mijn nipt test met nevenbevindingen gehad. Alles is 100% in orde ❤️❤️❤️
Oh, ik heb het gevoel alsof ik nu ECHT kan gaan genieten 😊