18 Reacties

2 maanden geleden

Heb je een foto van de testen

2 maanden geleden

Als je te veel HCG hebt kan het Hook effect optreden, google maar eens! Ik durf daarom niet meer te testen na 5,5 weken!

2 maanden geleden

Misschien is je hcg te hoog. Probeer een test te doen en daarbij je urine dunner te maken door er water bij toe te voegen.

2 maanden geleden

Foto ervan. wel een test van een buiten europees land. Weet

2 maanden geleden

Na 8 weken zit je HcG op een piek en neemt het weer af. Dus logisch dat de testen ook weer afnemen… wat is uberhaupt je doel om met 8 weken nog te testen????

2 maanden geleden

Na 8 weken zit je HcG op een piek en neemt het weer af. Dus logisch dat de ...
Ik had last van wat bloeding bij afvegen en raakte in paniek. Maar die test heeft me nog meer in paniek gebracht.

2 maanden geleden

Ik had last van wat bloeding bij afvegen en raakte in paniek. Maar die test ...
Dat snap ik maar een beetje bloed geeft echt niks… je baarmoedermond is veel meer doorbloed en bloed makkelijker. Of je hebt te hard geperst met poepen. Maar elke keer een test doen heeft echt geen zin en geeft dus meer stress wat niet goed is. Bel dan vooral je verloskundige in plaats van dit

2 maanden geleden

Dat snap ik maar een beetje bloed geeft echt niks… je baarmoedermond is vee ...
Je heb gelijk. Bedankt

2 maanden geleden

Testen kloppen niet meer na een aantal weken. Je hcg word te hoog waardoor de test dit niet aan kan. Klein beetje bloed is normaal hoor. Je baarmoeder is nu zo goed doorbloed dat er bij een klein beetje druk al een adertje kan knappen.

2 maanden geleden

Wat vervelend dat je je zo naar voelt hierover. Ik zag je topic en d8 toevallig heb ik nog een test liggen van 8 weken (ivm bekend making) en vandaag heb ik er geen gedaan (9 weken) omdat ik die nog had liggen 🫢. Wat de dames zeggen klopt idd ! Je HCG is zo hoog dat de test dat lastig kan meten . Zie het zo , positief is positief!

2 maanden geleden

Hier hetzelfde! Ik dacht ook even mn laatste testje te doen met 7+3. Nou had ik beter niet kunnen doen schoot helemaal in de paniek. Test was zoveel lichter! Terwijl ik een knaller heb gehad. Toen beetje gan googelen en zag dat het idd zo kan zijn dat je teveel hcg hebt! Ik heb gelezen dat je water kunt mengen met je urine en als het t geval is dat je teveel hcg hebt, word t streepje dan wel donkerder! Dit heb ik geprobeerd en t streepje was indd donkerder geworden. Hieronder een foto van de test

2 maanden geleden

En hier nog een foto nadat ik het gemengd heb met water

2 maanden geleden

Misschien ligt het aan mij, maar waarom zou je doortesten? Zwanger is zwanger en een echo bevestigd het toch? Het lijkt mij gekmakend (en prijzig) om te blijven testen... 🙄

2 maanden geleden

Reactie op An4485

Misschien ligt het aan mij, maar waarom zou je doortesten? Zwanger is zwang ...
Hier ben ik het zooo mee eens… al veel vaker gezegd maar dan wordt ik afgedaan als ‘chagerijnig’ en krijg ik de vraag of ik net uit bed ben… 🤨

2 maanden geleden

Reactie op An4485

Misschien ligt het aan mij, maar waarom zou je doortesten? Zwanger is zwang ...
Ging mij om t bloedverlies en ik momenteel niet in Nederland ben. Vandaar. Anders had ik het in NL niet gedaan.

2 maanden geleden

Hier ben ik het zooo mee eens… al veel vaker gezegd maar dan wordt ik afged ...
Hahaha ooh nee hoor ik snap de vraagtekens wel hoor

2 maanden geleden

Maar na een bloeding testen heeft sowieso geen nut... Stel het zou een miskraam zijn, dan heb je het hcg hormoon gewoon nog in je lijf en test je dus positief.

2 maanden geleden

Testen heeft echt nu echt geen zin meer.. toen mijn zwangerschap was gestopt (missed abortion) toen was mijn test het meest positief ever…