20 Reacties

één maand geleden

Rooibos met honey van Pickwick😊

één maand geleden

Verse Kamille thee en munt en gember!

één maand geleden

Heel veel clipper thee is cafeinevrij, classic Chai en lemon ginger zijn mijn favoriet. Overigens valt het echt wel mee dat je “ontzettend” op moet passen, ik drink regelmatig 2 koffie op een dag en dan zit ik nog steeds onder de max. Dus af en toe thee met cafeïne kan echt geen kwijt, zit veel minder in dan koffie natuurlijk

één maand geleden

Reactie op mf92mf

Heel veel clipper thee is cafeinevrij, classic Chai en lemon ginger zijn mi ...
Kwaad*

één maand geleden

Dit is mijn favoriet: https://www.teabar.nl/losse-thee/mon-cheri.html

één maand geleden

Kamille thee met honing 😍

één maand geleden

Verse muntthee, gember thee, gember, sinaasappel en kaneelstokje (met misschien gember) thee, rooibos, jasmijn, groene theetjes van een thee zaakje.

één maand geleden

Reactie op Mimaw200

Verse muntthee, gember thee, gember, sinaasappel en kaneelstokje (met missc ...
Ja dit! Ik vind nu alle verse thee met dus munt, citroen of gember in wisselende combinatie echt heel lekker

één maand geleden

Je hebt van pickwick ook vruchten thee zonder cafeïne. Die neem ik weleens tussen door als ik toch even wat meer smaak wil. Verder fan van de mango/peach en alle soorten kruiden thee

één maand geleden

Bedankt voor de tips!

één maand geleden

Ik drink heel veel Rooibos!

één maand geleden

Yogi thee classic is ook echt lekker! Geloof dat alle yogi thee caffeinevrij is

één maand geleden

Deze vind ik erg lekker!

één maand geleden

Reactie op mf92mf

Heel veel clipper thee is cafeinevrij, classic Chai en lemon ginger zijn mi ...
inderdaad, je hoeft echt niet 'ontzettend' op te passen.

één maand geleden

Alle kruiden thee is caffeine vrij. Wel even opletten dat er geen venkel of kaneel in zit. Ik vind zelf thee van zonnatura erg lekker maar ook rooibos doet t goed

één maand geleden

Kamille thee! Word je ook nog eens slaperig van 😴

één maand geleden

Reactie op DYE41

Deze vind ik erg lekker!
Thanks, ik wist niet dat deze er was en heb het meteen vandaag gehaald

één maand geleden

Ik ben een thee drinker en mijn verloskundige zegt dat je zo veel thee kan drinken als je wilt omdat er zo weinig cafeïne in zit

één maand geleden

Oh top! Dank jullie😃👍

één maand geleden

Rooibos thee van Pickwick in alle varianten dat ze die hebben. Citroen, original, honing, gember en caramel. En Rooibos thee is super goed voor je als je zwanger bent. Rooibosthee is cafeïnevrij en bevat bovendien veel antioxidanten, calcium en magnesium.