26 Reacties

3 maanden geleden

Hoi! Dit geldt alleen voor thee met cafeïne inderdaad. In groene thee zit overigens ook cafeïne, maar minder dan in zwarte thee 😉 O.a. rooibos en kruidenthee zijn cafeïnevrij.

3 maanden geleden

Rooibos kun je de hele dag drinken. Ik bestel ander caffeinevrije thee bij Evans & Watson (online thee winkel). Meestal fruit of bloementhee, waar verder geen zwarte of groene thee in zit. Er zijn ook kruidentheeën, maar daar moet je bij bepaalde kruiden oppassen niet te veel te nemen.

3 maanden geleden

Je hebt van pickwick cafeïne vrije thee: rooibos mango peach en rooibos citrus! Erg lekker

3 maanden geleden

(Bijna) Alle superblends van Pickwick zijn cafeïnevrij kwam ik achter! 🥳 Dat maakt de variatie gelukkig gelijk een stuk groter! Minty Marocco van Pickwick is ook cafeïnevrij.

3 maanden geleden

En dus gewoon in de supermarkt te koop 👌

3 maanden geleden

Verse kamille drink ik 🤤🤤🤤

3 maanden geleden

Ik zag dit online

3 maanden geleden

Ik drink gember thee, helpt bij mij heel erg met ochtend misselijkheid!

3 maanden geleden

Pas op met de cafeïnevrije thee van pickwick. Dit kun je helaas niet drinken. Er zit bijna altijd zoethoutwortel in. Dat mag ook niet tijdens de zwangerschap i.v.m. vocht vasthouden en hoge bloeddruk. Venkel en anijs mag ook niet. Wat wel mag is: Rooibos, rozenbottel, kamille, munt, gember.

3 maanden geleden

Reactie op Ynsol

(Bijna) Alle superblends van Pickwick zijn cafeïnevrij kwam ik achter! 🥳 D ...
Ja ze zijn wel cafeïnevrij maar niet geschikt voor je zwangerschap (behalve kamille en rooibos) omdat er zoethout in zit. Kijk hier dus echt mee uit!!

3 maanden geleden

Ik vind de Pickwick Fruit Fusion erg lekker, die zijn cafeïnevrij. Ze hebben twee varianten daarvan

3 maanden geleden

Reactie op LiHer

Ja ze zijn wel cafeïnevrij maar niet geschikt voor je zwangerschap (behalve ...
Dat meen je?! Dankjewel voor d e waarschuwing. Echt totaal niet over nagedacht. Wel dat er kruiden in zitten, maar dacht ook eigenlijk dat dat wel te verwaarlozen was. Ga 'm volgende week ook voor de zekerheid eens voorleggen aan de verloskundige wat die daarvan zeggen.

3 maanden geleden

Reactie op Ynsol

Dat meen je?! Dankjewel voor d e waarschuwing. Echt totaal niet over nageda ...
Zou je hier willen delen wat je verloskundige zegt?

3 maanden geleden

Reactie op Seppe88

Zou je hier willen delen wat je verloskundige zegt?
Zal ik doen! Volgende week woensdag moet ik er zijn, dus zal het daarna delen 😊

3 maanden geleden

Je hebt de mango perzik en rooibos, deze is ook cafeïnevrij

3 maanden geleden

Ik heb de rooibos van clipper met sinaasappel erdoorheen, die vind ik echt lekker! En kan je idd zoveel drinken als je wil

3 maanden geleden

Reactie op Hel1J

Ik heb de rooibos van clipper met sinaasappel erdoorheen, die vind ik echt ...
Ja hier drink ik ook heel veel van. Superfan van de Clippers!

3 maanden geleden

Reactie op Ynsol

Dat meen je?! Dankjewel voor d e waarschuwing. Echt totaal niet over nageda ...
Je kunt er vast 1 a 2 kopjes van drinken, maar zeker niet onbeperkt. Misschien is het wel verwaarloosbaar, maar ik neem het risico liever niet ;-) Ben ook wel benieuwd wat de vlk zegt.

3 maanden geleden

Reactie op Cottie

Ja hier drink ik ook heel veel van. Superfan van de Clippers!
Mag je wel clipper drinken?

3 maanden geleden

Reactie op becks28

Mag je wel clipper drinken?
Van de thee varianten zoals rooibos zeker ja