26 Reacties

2 maanden geleden

Ik zou nog even reageren! Woensdag naar de VK geweest, maar met m'n zwangere hoofd en vol van de goede echo (鉂o笍) helemaal vergeten te vragen. Woensdag heb ik intake, ik ga het opschrijven en in de herkansing om te vragen dan 馃槅

2 maanden geleden

Ik drink alleen verse kruiden zoals brandnetel, citroenmelisse en gember. Ik zou voorzichtig zijn met zakjes thee in overmate drinken, aangezien er in veel zakjes toch kruiden zitten die niet goed zijn tijdens zwangerschap, maar wel aan het einde als je gaat bevallen bijvoorbeeld 鈽猴笍.

2 maanden geleden

Reactie op Ynsol

Ik zou nog even reageren! Woensdag naar de VK geweest, maar met m'n zwanger ...
Ik reageer even zodat ik een melding krijg als er reacties komen. Ik ben hier ook erg benieuwd naar namelijk. Was juist zo blij met die super blends. Ik drink nu ivm vakantie niet zoveel thee maar op werk zeker 4-5 koppen. Begin dan altijd met super blend en in de middag neem ik rooibos. Ben overigens nog maar net zwanger dus niet dat ik dit al heel lang doe zegmaar 馃ゲ

2 maanden geleden

In de Zwangerhap app staat neem niet meer dan 1-2 koppen zoethoutthee. In de super blends shine bijvoorbeeld zit 5% zoethout. Als ik dit vergelijk met echte zoethoutthee zit hier 70% in. Als je van die dus 1-2 koppen per dag mag denk ik niet dat de super blends heel schadelijk zijn. Ik verwacht dus dat de vk zal zeggen dat het wel mag alleen niet te veel (wat voor zoveel dingen geldt).

2 maanden geleden

Bij Simon Levelt kun je losse thee kopen waar de theine uitgehaald is, Sencha (groene thee), zwarte thee en zwarte earl grey thee. Wat duurder maar echt een aanrader!

2 maanden geleden

Zonnatura heeft een paar thee die cafe茂nevrij zijn en ook geen zoethout etc bevat. Gember citroengras, gember kurkuma zwarte peper, en de kamille.