19 Reacties

één maand geleden

Wij gaan voor de wereldkaart met veel verschillende dieren en bomen, daarbij een terra kleurtje. Wat anders dan op de foto staat! Wij wilden ook wat anders dan een standaard jungle thema!

één maand geleden

Omdat ons jongetje een Vissen wordt qua sterrenbeeld hebben wij het thema 'under the sea' in gedachte. Inspiratie is een mom influencer op Instagram die een hele tijd terug een hele stoere jongens kamer heeft gemaakt. Haar insta is lifeofsy en is nog wel terug te vinden onder haar highlights 'whale room'!

één maand geleden

Ik heb voor mijn eerste zoontje een oceaan kamer, heel leuk foto behang ( Fotobehang - Kelp Forest) en dan met aankleding met ook zee thema, de ikea heeft bijv een oceaan thema lijn met allerlei leuke spullen hierin voor erbij. Stoer en toch lief! En me zoontje benoemt nu alle beesten op het behang. Wat ik ook fijn vond is dat het ook nog leuk is als die 4 is of ouder.

één maand geleden

Wij hebben bij onze zoon alles wit gehad. Niet meer aan toe gekomen om het te schilderen toen. Maar daardoor hebben wij z’n kamer nu helemaal gemaakt wat hij wil! Dino’s.. Voor deze baby beginnen we iets eerder en gaan we voor neutraal zodat het later makkelijk een thema kan worden

één maand geleden

Ridders en draken, Dino's, Schatkaart/wereldkaart, Onbewoond Eiland, Boten, raceauto's, vliegtuigen, Robots, de ruimte (met space ships en planeten), superheroes, Cowboys/wilde westen. Als je zulke stereotype "jongens" dingen intikt met nursery erachter krijg je hele leuke voorbeelden. Denk dat dat misschien wel je beste gok is. Je man on board krijgen met een heel 'stoer' thema (ik denk dat hij jongensachtig bedoelt daarmee maar ik kan ernaast zitten) en dat vervolgens gewoon super schattig uitvoeren haha. Good luck!

één maand geleden

Wij zijn toevallig nu bezig met een peuterkamer voor onze oudste! Wij gaan voor een autokamer met dit als inspiratie. Een beetje een combinatie tussen stoer en schattig!

één maand geleden

Reactie op nubis00

Wij zijn toevallig nu bezig met een peuterkamer voor onze oudste! Wij gaan ...
Wij willen ook dit idee erbij doen, hij is nu 20 maanden en helemaal autofan. Misschien heb je er wat aan als inspiratie voor je babykamer. Voor ons is dit echt een combinatie tussen stoer en schattig ☺️

één maand geleden

Onze baby komt tijdelijk in de "waskamer" haha. Als hij wat groter is mag hij samen met zijn zus naar zolder maar de eerste twee jaar wil ik hem dichtbij hebben. Omdat daar ook een muurtje met tegels is zit ik gebonden aan de kleur Blauw, wij. Twijfelden tussen een onderwater thema en de ruimte. We gaan nu voor de ruimte. Met leuk glow in de dark sterren behang, een planeetlamp en een schattige mobil met sterren. Ik vond ook een schattige slinger voor erbij.

één maand geleden

Wij hebben thema bosdieren. Niet echt stoer, maar als de baby ouder is misschien kun je dan een stoerder thema doen en wellicht een andere kamer, mocht er nog 1 bij komen

één maand geleden

Wij doen het thema luchtballonnen!

één maand geleden

Wij doen geen thema. Maar hebben de kleuren beige en oudgroen is gedachten. Met vintage look meubels. Zoiets als op de foto.

één maand geleden

Mijn zoontje is al 6 maar hij heeft een wolven thema kamer, hier kan je ook een schattige wolven baby versie van maken 🥰

één maand geleden

Ons jochie krijgt een dino kamer :)

één maand geleden

Wij hadden bij ons eerste zoontje, een zandkleur muur met nijntje decoratie Voor ons tweede zoontje willen we voor kikker en z’n vriendjes gaan

één maand geleden

Reactie op Lis03

Wij hebben thema bosdieren. Niet echt stoer, maar als de baby ouder is miss ...
Wij ook💕 ook als het een meisje wordt trouwens

één maand geleden

Reactie op AnneAnne90

Wij ook💕 ook als het een meisje wordt trouwens
Ja wij hebben 2 jongens en krijgen nu 1 meisje dus kan prima voor beide

één maand geleden

Wij hebben beertjes thema met beige muren

één maand geleden

Reactie op Mimaw200

Ons jochie krijgt een dino kamer :)
Onze ook! :) Extra leuk omdat we al dochters hebben die Dino’s ook leuk vinden.