8 Reacties

één dag geleden

Wij gaan voor de wereldkaart met veel verschillende dieren en bomen, daarbij een terra kleurtje. Wat anders dan op de foto staat! Wij wilden ook wat anders dan een standaard jungle thema!

één dag geleden

Omdat ons jongetje een Vissen wordt qua sterrenbeeld hebben wij het thema 'under the sea' in gedachte. Inspiratie is een mom influencer op Instagram die een hele tijd terug een hele stoere jongens kamer heeft gemaakt. Haar insta is lifeofsy en is nog wel terug te vinden onder haar highlights 'whale room'!

één dag geleden

Ik heb voor mijn eerste zoontje een oceaan kamer, heel leuk foto behang ( Fotobehang - Kelp Forest) en dan met aankleding met ook zee thema, de ikea heeft bijv een oceaan thema lijn met allerlei leuke spullen hierin voor erbij. Stoer en toch lief! En me zoontje benoemt nu alle beesten op het behang. Wat ik ook fijn vond is dat het ook nog leuk is als die 4 is of ouder.

één dag geleden

Wij hebben bij onze zoon alles wit gehad. Niet meer aan toe gekomen om het te schilderen toen. Maar daardoor hebben wij z’n kamer nu helemaal gemaakt wat hij wil! Dino’s.. Voor deze baby beginnen we iets eerder en gaan we voor neutraal zodat het later makkelijk een thema kan worden

één dag geleden

Ridders en draken, Dino's, Schatkaart/wereldkaart, Onbewoond Eiland, Boten, raceauto's, vliegtuigen, Robots, de ruimte (met space ships en planeten), superheroes, Cowboys/wilde westen. Als je zulke stereotype "jongens" dingen intikt met nursery erachter krijg je hele leuke voorbeelden. Denk dat dat misschien wel je beste gok is. Je man on board krijgen met een heel 'stoer' thema (ik denk dat hij jongensachtig bedoelt daarmee maar ik kan ernaast zitten) en dat vervolgens gewoon super schattig uitvoeren haha. Good luck!

één dag geleden

Wij zijn toevallig nu bezig met een peuterkamer voor onze oudste! Wij gaan voor een autokamer met dit als inspiratie. Een beetje een combinatie tussen stoer en schattig!

één dag geleden

Reactie op nubis00

Wij zijn toevallig nu bezig met een peuterkamer voor onze oudste! Wij gaan ...
Wij willen ook dit idee erbij doen, hij is nu 20 maanden en helemaal autofan. Misschien heb je er wat aan als inspiratie voor je babykamer. Voor ons is dit echt een combinatie tussen stoer en schattig ☺️