18 Reacties

8 maanden geleden

Pregnancy and postpartum tv. Zij heeft super veel verschillende workouts! Echt een aanrader

8 maanden geleden

Grow with jo

8 maanden geleden

Reactie op AnneJ98

Pregnancy and postpartum tv. Zij heeft super veel verschillende workouts! E ...
Die inderdaad!!

8 maanden geleden

Reactie op AnneJ98

Ja heb er net een gedaan, heel fijn!!! Ga hopelijk volhouden om dit 2 keer per week lekker thuis op te bouwen 😊

8 maanden geleden

Grow with Jo 🫶

8 maanden geleden

Newborn fit mama

7 maanden geleden

Reactie op Jolara

Newborn fit mama
Mee eens!

7 maanden geleden

Reactie op Jolara

Newborn fit mama
Ik heb hier al een paar keer naar gekeken maar ik vind de website zo onduidelijk. Betaal je de eerste maand 67 euro en daarna maandelijks 11,97? En wat voor workouts zijn het? Zijn het filmpjes?

7 maanden geleden

Ik doe nu de 14 day postpartum work out challenge op YouTube, is maar 20 min per keer dus ideaal om voor het douchen te doen!

7 maanden geleden

Reactie op CHMB

Ik doe nu de 14 day postpartum work out challenge op YouTube, is maar 20 ...
Van welk kanaal?

7 maanden geleden

Reactie op Huismeteentuin

Ik heb hier al een paar keer naar gekeken maar ik vind de website zo onduid ...
Ik vertik het dan om er geld voor te betalen als er zoveel filmpjes op YouTube staan 😆 maar je krijgt daar geloof ik dan ook meer bij natuurlijk voor dat geld

7 maanden geleden

Reactie op AnneJ98

Deze doe ik ook 👍 zijn soms wat pittig maar ze heeft vaak meerdere opties voor een oefening zodat je zelf de intensiteit kan kiezen

7 maanden geleden

Reactie op lk2023

Deze doe ik ook 👍 zijn soms wat pittig maar ze heeft vaak meerdere opties ...
Ja ik ben ook al fan van deze, vnv weer een gedaan en is echt zo goed te doen! Sommige duren ook niet zo lang dus goed te combineren als de peuter op bed ligt en de baby net de voeding heeft gehad 😄 ga voorlopig wel door met deze filmpjes volgen, ben benieuwd wat t resultaat gaat zijn!

7 maanden geleden

Reactie op Saskia.a

Van welk kanaal?
Oh sorry! Ook van die “Pregnancy and postpartum tv”, moet wel zeggen dat ik de eerste super fanatiek mee deed en de volgende dag mega spierpijn had! Daarna wel de lichtere versies gaan doen (bv zonder gewichten) maar ik had dan ook in de zwangerschap behalve yoga niks meer gedaan 😅

7 maanden geleden

Ik reageer even omdat ik dit topic wil volgen :)

7 maanden geleden

Reactie op CHMB

Oh sorry! Ook van die “Pregnancy and postpartum tv”, moet wel zeggen dat ik ...
Oh en even goed om te weten: ik voel me sindsdien wel echt energieker/sterker en ben ondanks een weekje vakantie vorige week met friet, pizza, ijs en croissantjes toch een kilo afgevallen!🙌 we can do this!

7 maanden geleden

Growwithjo indd!

7 maanden geleden

Volg