9 Reacties

3 maanden geleden

Heey Luna, Ik was zelf ook 18 toen ik zwanger was en 19 toen ik haar kreeg. Ik zou gewoon echt even “met de billen bloot gaan” en het vertellen. Inmiddels ben ik 30 en word mijn dochter 11. Maar ik kan me nog goed herinneren hoe spannend ik het vond. Wat voor mij werkte was op de bank zitten, hun erbij roepen en vertellen dat ik zwanger was en het ging houden. Ze vertelde me dat ze er altijd voor me zouden zijn. Alles komt goed echt!

3 maanden geleden

Uhmz... boos? Ach... het kan iedereen gebeuren meid. Volgens statistieken gebeurd dit het meest onder 30ers haha. Ik was 21 toen ik mijn eerste kreeg. Het is super leuk om jong moeder te zijn! Het commentaar vd mensen was soms erg moeilijk. Mijn tip? Rug recht houden en blijven geloven in jezelf!! Geniet!!🥰

3 maanden geleden

Hi Luna, gefeliciteerd. Laat je weten hoe het is gegaan? En zoals avokadootje zegt, rug recht houden en blijven geloven in jezelf. Je kan meer aan dan je denkt!

3 maanden geleden

Hiii Even een update En we hebben het gezegd, voor mijn vriend zijn ouders hadden we een doosje gemaakt met een rompertje,knuffeltje en speentje en de testen natuurlijk en wat waren ze blij en totaal niet boos. En mijn moeder kon het eerst niet geloven maar was ook echt super blij. Ik ben echt dankbaar dat we zulke positieve reacties mogen ontvangen. Groetjes Luna

3 maanden geleden

Reactie op luna05

Hiii Even een update En we hebben het gezegd, voor mijn vriend zijn ouders ...
Wat super! Nu genieten. Wanneer heb je je eerste echo?

3 maanden geleden

Wat super! Nu genieten. Wanneer heb je je eerste echo?
Ik ga maandag de verloskundige bellen. Om te vragen wanneer ik hem heb

3 maanden geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap ❤️ Ik vind 19 jong maar niet super jong hoor! Lekker van genieten😍❤️

3 maanden geleden

Gefeliciteerd! Lekker van gaan genieten meid! Het komt goed ♥️

3 maanden geleden

Wanneer ben je uitgerekend? Ik ook 19 jaar en verwacht ook ons eerste kindje met positieve reacties van onze ouders☺️