10 Reacties

16 dagen geleden

Bij onze centering Pregnancy groep kwam een fysiotherapeut, zij gaf aan dat je naar links of rechts moet draaien als je gaat hoesten. Verder veel water drinken en sabbelen op een zuurtje om de keel te verzachten.

15 dagen geleden

Heet water, gember, Citroën

15 dagen geleden

Ik heb het helaas ook! Heb inmiddels wel gemerkt dat hoesten met m'n benen opgetrokken veel minder pijn op m'n banden geeft dan wanneer ik helemaal recht lig of sta. Geen idee of dit de juiste manier is, maar het voelt iig fijner. Ik heb stomen, gorgelen, ginger-lemon thee, warm water, snoepjes allemaal geprobeerd en helpt bij mij vrij weinig volgens mij😅. Merk wel dat buiten zijn/frisse lucht het wel even verzacht!

15 dagen geleden

Hier ook om helemaal gek van te worden, ik gebruik nu suikervrije tijmsiroop, kamille thee met honing en anti flu mentol.

15 dagen geleden

Ik heb dit vorige week ook heel erg gehad. Kamille thee met honing hielp bij mij goed! ❤️

15 dagen geleden

Dank voor de tips! Ik ga ze uit proberen! En voor jullie ook allemaal beterschap! 🍀

15 dagen geleden

Over je schouder hoesten! Ik heb echt geen idee waarom maar dit doet veel minder pijn. Zelfde geldt voor niezen overigens.

15 dagen geleden

Reactie op Schmett

Bij onze centering Pregnancy groep kwam een fysiotherapeut, zij gaf aan dat ...
Dat draaien is idd minder ongemakkelijk hoesten!

14 dagen geleden

Isla keelpastilles! Nog lekker ook :-) Bij mij kwam lelijk hoestje op, pilletje geslikt en was gelijk over. 2 dagen later hetzelfde. Daarna geen last meer gehad. Ook geschikt voor als je zwanger ben.

14 dagen geleden

Reactie op Lydia1412

Isla keelpastilles! Nog lekker ook :-) Bij mij kwam lelijk hoestje op, pill ...
En je buik vasthouden met hoesten. Is de schok minder groot