5 Reacties

2 maanden geleden

Hoi! Hopelijk helpen de bouillon zakjes je! Wat je ook kan doen (als je thuis bent) en je voelt je duizelig, is op je rug liggen met je benen omhoog! Maar dat is natuurlijk maar een tijdelijke oplossing 😅

2 maanden geleden

Heb je al geprobeerd iets te eten voor je uit bed komt? Iets van fruit werkt bij mij het beste, zoals een banaan. Ik ging me alleen maar zieker voelen, steeds minder eetlust en ook duizelig van het weinig eten etc. Ik voelde me zo zwak, alsof ik net een flinke buikgriep had gehad. Ondertussen neem ik al ruim een week medicijnen ervoor in en het gaat zoveel beter. Nog steeds misselijk maar ik kan wel gewoon eten dus dat hele zwakke is gelukkig weg.

2 maanden geleden

Reactie op JoscaMB

Hoi! Hopelijk helpen de bouillon zakjes je! Wat je ook kan doen (als je th ...
Ja top hahaha dat werkt ook wel altijd 😄

2 maanden geleden

Reactie op SleepingBakery

Heb je al geprobeerd iets te eten voor je uit bed komt? Iets van fruit werk ...
Ga ik ook proberen !! Ja die eetlust bij mij in de ochtend is compleet weg, ik was sowieso al niet de beste ontbijter, maar nu is natuurlijk wel nodig om wat te eten 😅

2 maanden geleden

Reactie op Babiesams

Ga ik ook proberen !! Ja die eetlust bij mij in de ochtend is compleet weg, ...
Snap ik! Ik ontbeet meestal pas na 10u want dan krijg ik eetlust. Een cracker wat veel mensen zeggen krijg ik dus ook echt niet weg als ik net wakker ben. Fruit wel! Ook niet van harte maar een halve banaan en dan na een half uur de rest gaat nu het beste.