26 Reacties

6 dagen geleden

Ik geef gewoon meer granen pap of fijne granen van de Kruidvat met havermelk. Nu is het wel zo dat dat aanvullend is op de borstvoeding en geen voeding vervangt. Hier is het een hit 🤗

6 dagen geleden

Wij hebben driegranen pap van Olvarit, die vanaf 6 maanden..Daar zit geen melk aan toegevoegd. 😊

6 dagen geleden

Wij hebben de BIO van Albert Heijn 8 maanden en dan de haver

6 dagen geleden

Heb je de kies gezond app? Hierin geef je aan welke allergie en kan je iedere barcode scannen. Ik vind dit ideaal zo hoef ik niet hele etiketten te lezen 🫣🫣

6 dagen geleden

Ik gebruik de Olvarit 3 granen pap. Mijn zoontje heeft echt een zware kma en hier zit geen melk in. Overal staat op kan sporen bevatten maar dat staat erop omdat ze in dezelfde fabriek worden gemaakt

5 dagen geleden

Ons zoontje drinkt Koemelkvrije melk (pepti syneo). Wij maken in de ochtend en avond een Granenpapje met Pure Goat 5 granen. Smaakt echt lekker!

5 dagen geleden

Reactie op Kentje1994

Heb je de kies gezond app? Hierin geef je aan welke allergie en kan je iede ...
Oh, goede tip ook zeg, voor de toekomst ook!

5 dagen geleden

Wat veel reacties, dank jullie wel voor je tips!!! Daar kunnen we mee verder! De pure goat durf ik niet echt aan omdat geitenmelk bijvoorbeeld ook wordt afgeraden (kan kruisallergie zijn). De olvarit ga ik zeker proberen! Heel erg bedankt voor het meedenken en de tips!

5 dagen geleden

Ik geef spelt pap en meng dit gewoon met de pepti melk

5 dagen geleden

Reactie op galiroen

Wat veel reacties, dank jullie wel voor je tips!!! Daar kunnen we mee verde ...
Ik was wss niet zo duidelijk. Wij mengen ook de peti met de graantjes van pure goat. Bevat enkel 5 graansoorten en geen geitenmelk 🙂 Veel succes alvast!

5 dagen geleden

Reactie op Ineeep

Ik was wss niet zo duidelijk. Wij mengen ook de peti met de graantjes van p ...
Ooh, sorry. Dan had ik het verkeerd begrepen! Dank je!
Pure goat!

4 dagen geleden

Even benieuwd welke fles en speen gebruiken jullie? Hier nog nooit pap gegeven, maar ons meisje zit ook op de pepti

4 dagen geleden

Reactie op Manndy94.

Even benieuwd welke fles en speen gebruiken jullie? Hier nog nooit pap gege ...
Zijn ochtend pap is gewoon in bakje met lepel, avond doe ik soms een klein beetje pap door de fles gebruik hegen flessen normaal speen 1 met pap erdoor speen 2, de pap speen gaat veel te snel dan verslikt hij zich

4 dagen geleden

Reactie op Sabinels95

Zijn ochtend pap is gewoon in bakje met lepel, avond doe ik soms een klein ...
En welke gebruik je dan? Olvarit? Hier zijn momenteel de nachten drama dus de ochtendfles is vroeg. Dus ochtendpap word hem dan niet

4 dagen geleden

Ah eigen merk zit ook niks in de pap!

4 dagen geleden

Reactie op Manndy94.

Even benieuwd welke fles en speen gebruiken jullie? Hier nog nooit pap gege ...
Wij hebben de dr brown fles. De papspeen (y) gaat inderdaad heel hard, dan gutst er veel langs de mond. Wij gebruiken nu speen 4, dat gaat prima met 3 kleine eetlepels pap in de fles.

4 dagen geleden

Reactie op Manndy94.

En welke gebruik je dan? Olvarit? Hier zijn momenteel de nachten drama dus ...
Ik heb of uit Duitsland van babylove de Dinkel pap of bij de ah de bio spelt pap. Bij ons is hij ook vaak vroeg wakker. Dan geef ik een kleine fles en wat later nog een beetje pap erachter aan op dagen dat wij vrij zijn, anders ook gewoon een fles.

4 dagen geleden

Reactie op Manndy94.

En welke gebruik je dan? Olvarit? Hier zijn momenteel de nachten drama dus ...
Wat bij ons voor het slapen ook wel goed werkt is een klein beetje plantaardige boter bij de fles in en ipv water maak ik de avond fles met afgekoelde kamille thee, sindsdien slaapt hij weer wat beter en heeft hij ook minder reflux in de nacht.

3 dagen geleden

Ik gebruik ah eigen merk zit ook niks in