13 Reacties

3 maanden geleden

Iets wat ik fijn vind om te eten bij misselijkheid is roerbakgroenten (vanavond was het een paprika, courgette en een ui) met gember en knoflook. De gember helpt tegen de misselijkheid.

3 maanden geleden

Ik ben echt de hele dag door misselijk. Wat bij mij helpt is aardbeien en kauwgom! 馃崜

3 maanden geleden

Ook ik ben de hele dag misselijk. Momenteel gaan deze dingen ok茅: aardbeien, watermeloen, vifit, magere prote茂ne rijke kwark, cracottes met pindakaas.

3 maanden geleden

Crackertjes en chips. Misschien niet het meest gezonde, maar het krokante hartige werkt voor mij bijzonder goed

3 maanden geleden

Ik merk inderdaad dat ik vaak zin heb in fris, koud fruit en hartige dingen zoals crackers en dat gaat meestal ook het best! Waar ik voor mijn zwangerschap echt zoooo gek was van pasta en kazen moet ik daar nu echt helemaal niets van weten. Bedankt voor al jullie tips!!

3 maanden geleden

Hier ook fris, koud fruit (vooral aardbeien) en crackers. En snoepjes..

3 maanden geleden

Bij mijn vorige zwangerschap at ik pinda m&ms. Ik had ze zelfs naast mijn bed liggen. Het is alleen niet goed voor je tanden. Mijn tandarts gaf toen daarom een tip dat zij blokjes kaas at. Maar ik vindt zelf kaas niet zo lekker als het de hele nacht naast je bed ligt. Nu ben ik nog niet misselijk, maar ik heb voor de zekerheid een bakje cashewnoten liggen naast mijn bed en voor overdag zal ik denk ik het afwisselen met chocolade pinda's.

3 maanden geleden

Bij mij helpt fruit of rijstwafels/crackers overdag en voor het avond eten het liefst een (vers) soepje met vandaag https://www.lekkerensimpel.com/zoete-aardappel-broccoli-soep/

3 maanden geleden

Ik at naturel chips bij mijn vorige zwangerschap. Wat ook hielp waren droge rijstwafels, droge crackers of maria koekjes. Ik hoor ook veel goede dingen over watermeloen!

3 maanden geleden

De verloskundige gaf mij als tip een Liga. Daar zou ik echt trek in hebben, zo'n roze, maar ik kan niet zo goed tegen lactose dus twijfel of ik het zal kopen. Bij mij werken tot nu toe die droge cream crackers het best. 馃槄 En een blikje cola zero met veel koolzuur helpt ook. Maar daar neem ik er max 1 van per dag.

3 maanden geleden

Voor mij ook droge (cream) crackers of beschuit, met eventueel daarop een plakje kaas, gekookt eitje of dun laagje appelstroop.

3 maanden geleden

Hier werken bananen heel goed tegen de misselijkheid. En verse soep is ideaal. Valt niet zwaar op de maag maar is wel lekker voedzaam en snel te maken. Je kan op internet overal gerechten vinden. Bij sommige supermarkten hebben ze ook van die pureersoepen, dat is ook een aanrader.

3 maanden geleden

Beschuitje met kaas en avocado. Plakjes komkommer. Smoothies met fruit en yoghurt. Druiven en blauwe bessen. En inderdaad.. van die droge crackertjes.