7 Reacties
12 dagen geleden
Lukt het ook niet om even een half uurtje te gaan liggen als je dochter slaapt? Als ik dat doe dan red ik het in de avond een stuk langer, doe ik dat niet dan is 20:00 ook vaak mijn bedtijd.
12 dagen geleden
Reactie op Annette19901
Lukt het ook niet om even een half uurtje te gaan liggen als je dochter sla ...
Ja moet ik echt nog eens gaan proberen. Ik ben sowieso slecht om overdag te slapen, gewoon moeite met inslaap vallen en ben altijd te gedreven om dingen in het huis te doen😥
12 dagen geleden
Ben je alleen einde van de dag zo moe of ook gedurende de dag. In had namelijk de hele dag last van vermoeidheid en nemen nu een ijzer middel op aanraden van een vriendin en voel me daardoor wel een stuk beter (niet helemaal nog de oude, maar wel een stuk vooruit gang)
12 dagen geleden
Wat houd geen optie in? Je bent tevens zwanger en je zult toch naar je lichaam moeten luisteren, je hoeft ook niet perse te gaan slapen. Al is het maar dat je gaat liggen en je lichaam rust gund, je bent 21 weken je moet nog even en als je zo doorgaat kan het zo zijn dat je er alleen maar slechter uitkomt. Gun jezelf wat rust tijd en anders je partner/vrienden om hulp vragen. Je maakt het anders jezelf erg moeilijk, wees lief voor je lichaam.☺️
12 dagen geleden
Ik heb een beetje hetzelfde. Dochter van bijna 1 en nu net 22 weken zwanger. Hoopte wat meer energie te hebben dit trimester maar ben ook vaak erg vermoeid. Ik had ook de drang om het huishouden bijvoorbeeld te blijven doen maar na een gesprek met mijn partner laat ik dat nu los en focus ik op meer rust en op mijn dochter. Zolang het huis niet ontploft is er niks aan de hand 😅 vond het eerst lastig om dingen los te laten maar wat anderen hier ook zeggen is het waarschijnlijk het beste om je aan de vermoeidheid toe te geven. Je hebt de rust hard nodig dus gun jezelf die ook 😊
12 dagen geleden
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Het is meer dat ik wel wil rusten maar ook vaak niet aan toe kom. Mijn dochtertje slaapt niet super veel overdag en meestal probeer ik snel te koken voor de avond en een beetje op te ruimen en dan nog even te gaan liggen. Dit zijn dan altijd maar hele korte momenten. In de avonden geef ik er wel aan toe en ga ik gewoon vroeg slapen, het is meer dat ik het langzaam een beetje ongezellig begin te vinden aangezien ik mijn partner dan vaak maar 2 uurtjes per dag zie.
Uiteindelijk is het natuurlijk het belangrijkste dat ik na mijn lichaam luister en inderdaad meer rust! Toch maar proberen het huishouden dan nog iets meer los te laten en lekker even te gaan liggen.