5 Reacties

één maand geleden

Hier ook in Maart mijn 2de en gaat mijn eerste ook 2,5 jaar zijn maar wij hebben ervoor gekozen om toch gewoon een duo buggy te kopen. Dochter vind het nog zalig om soms in de buggy te zitten en zo een stoeltje eraan lijkt mij idd niet echt gemakkelijk en vind het anders acht zielig als haar zusje er is dat ze plots verplicht’ is om altijd te stappen.

één maand geleden

Wij hebben wel een meerijdplankje gekocht met zitje en 'stuurtje'. Onze dochter vindt de wagen nu soms al verschrikkelijk, dus we denken dat ze er tzt al haast niet meer in wil. Ze is bijna 2 als de kleine wordt geboren. Als het meerijdplankje erachter zit dan is er zelf nog achter lopen inderdaad lastig, we vinden het dan gemakkelijker om er een beetje naast te lopen en met 1 hand te sturen.

één maand geleden

Hier ook zwanger van de tweede en de eerste is dan ook 2,5 jaar. Wij hebben een meerijdplankje voor aan de kinderwagen. Mocht dit niks zijn kan ik altijd nog een duo wagen aanschaffen. Maar onze dochter wilt altijd graag lopen

één maand geleden

Ik ben ook uitgerekend in maart van de tweede en de eerste is dan 2,5. Ik gebruikte voor de eerste in het begin vaak een draagzak. Dus ik ga de eerste paar weken denk ik draagzak en buggy gebruiken en dan kijken we of de oudste überhaupt nog veel in de buggy wil. Zo ja, dan kopen we tzt een meerijdplankje