9 Reacties

茅茅n maand geleden

Ambika Nu moet ik zeggen dat ik dus zo'n meid ben met korte beentjes haha. Ik moest een broek van Ambika korter laten maken.

茅茅n maand geleden

Ik ben 1.80 en heb broeken van prenatal gehaald.. maar gwn skinny dus op de enkels ziet er nog niet zo slecht uit haha. Verder heb ik een flared van ambika en die is opzich lang genoeg, al ligt het er wel aan hoe hoog je em optrekt.. ik hou van lage broeken馃槄

茅茅n maand geleden

Bij de Sting een rib flared broek besteld en die is juist heel lang (en kan lekker hoog over de buik)

茅茅n maand geleden

Ik heb een hele mooie flared broek van Mamalicious besteld bij Zalando. Die was voor mij veel te lang (dus retour; ik ben 1.60), maar voor jou denk ik perfect :)

茅茅n maand geleden

Ik had ook Ambika getipt gekregen en heb net 3 leggings besteld. Ik ben 1.84 dus met die lengte komt het wel goed. Je kunt ze trouwens korter knippen, ze rafelen niet.

茅茅n maand geleden

Zwangerschapsbroeken van de Zeeman online.. ik ben 1.84 en die broeken zijn echt geweldiggg

茅茅n maand geleden

Die ik heb zijn dan trouwens wel flared en elastisch. Heerlihj

茅茅n maand geleden

Ik heb een fijne, zachte Flared jeans besteld van Anna Field op zalando, ik ga hem korter laten maken (ben 1.71), dus misschien voor langere meiden precies goed?

茅茅n maand geleden

Ik kreeg deze site getipt hier kan je ook kiezen voor bottoms voor lange vrouwen. https://www.bellyfashion.nl/zwangerschapskleding/bottoms/zwangerschapskleding-lange-mensen-extra-lange-positiebroek/