50 Reacties

vor einem Monat

Ik heb deze craving opgelost door de johma tonijnsalade vega

vor einem Monat

Echt heeeeel stom dit.. maar ik las deze topic gister voor het slapen. Ik houd namelijk echt zo erg van tonijn uit blik. Ik heb er uiteindelijk dus over gedroomd vannacht 😂

vor einem Monat

Tonijn, carpaccio, biefstuk kom maar door hoor🤣

vor einem Monat

Ik zag op instagram ook een vrouw die in haar ziekenhuistas allerlei lekker eten had gepakt voor wat ze na de bevalling weer mocht. Ik zie het me zelf al doen ik heb vannacht gedroomd over na de all you can eat te gaan na de bevalling voor carpaccio, sushi, biefstuk, zalmfilet etc 😋 jumjumjum

vor einem Monat

Ik eet het gewoon, niet te vaak natuurlijk maar ik probeer mezelf niet te straffen. Toen ik zwanger was van mn eerste heb ik een tijdje in het buitenland gezeten, daar kon je spiesjes van zwaardvis krijgen van de grill. Ik heb dit misschien dagelijks gegeten toen 👀 een kerngezond meisje geboren. Ik wist niet wat dit was en of je het mocht of niet, vond het gewoon lekker. Rauw vlees/vis daar blijf ik wel van af, maar de rest.. garnalen eet ik ook gewoon. Er blijft anders echt niks meer over

vor einem Monat

Ik heb het gewoon gegeten, en af en toe pik ik ook een stukje ossenworst van mijn vriend, dit heb ik bij al mijn 6 zwangerschappen gegeten zolang je het niet elke dag doet

vor einem Monat

Reactie op Amaniem

Ik eet het gewoon, niet te vaak natuurlijk maar ik probeer mezelf niet te s ...
Het advies is ook echt in elk land anders. Ik verblijf ook in het buitenland en hier zeggen ze dat je na 13 weken gewoon elke vis met mate mag eten.

vor einem Monat

Reactie op Anoukel

Het advies is ook echt in elk land anders. Ik verblijf ook in het buitenlan ...
Ja precies, ik vind ze in Nederland ook wel een beetje streng hoor. Misschien leg ik zelf een onnodig verband, maar vroeger mochten vrouwen alles eten. Tegenwoordig mag er bijna niets, en je ziet zoveel kinderen geboren worden die neurodivergent zijn. Ik zou bijna denken dat moeders gewoon allerlei tekorten hebben. Je lichaam geeft niet voor niets aan met een craving wat het nodig heeft. En ik heb nu zin in een broodje tonijn haha!

vor einem Monat

Heb straks plantaardige tonijn uit blik gekocht. Ga d’r morgen tonijnsalade van maken voor op mn brood. Kan oprecht alleen nog maar aan tonijn denken

vor einem Monat

Reactie op YoungMomK

Heb straks plantaardige tonijn uit blik gekocht. Ga d’r morgen tonijnsalade ...
Ik ben benieuwd hoe dat smaakt. Misschien moet ik het ook maar eens proberen..

vor einem Monat

Reactie op Amaniem

Ja precies, ik vind ze in Nederland ook wel een beetje streng hoor. Misschi ...
Precies dit🙏🏻 als je een beetje je gezonde verstand gebruikt en het niet dagelijks eet lijkt het mij ook geen probleem😅 maar iedereen moet doen waar zij zich goed bij voelt natuurlijk!

vor einem Monat

Ik vind dat je heel veel gewoon kan en mag eten, met mate! Ik eet dus ook gewoon tonijn pizza bv, omdat ik het lekker vind! Ook heb ik cravings naar smeerworst dus dat eet ik ook gewoon. En salami trouwens ook. Een maandje terug hebben we bij Loetje gegeten, ja dan neem ik ook gewoon n biefstukje hoor! (Wel medium well). Alleen echt het "rauwe" eet ik niet (carpaccio, geeookte zalm, enz enz).

vor einem Monat

Ik snap je helemaal. Ik ben dol op tonijn en eindelijk heel veel wat je officieel niet mag. Vooral als je uiteten gaat mag je bijna elke restaurant 80% niet hebben 🙈 heb ook het idee dat we zijn doorgeslagen. Ik maak zelf wel een uitzondering met gebakken garnalen. Mocht ik 4 jaar geleden nog wel, toen ik zwanger was van mijn dochter. En nu opeens niet meer. Had laatst een werk bbq en daar 3 spiesen op haha. En verder zijn het dingen die je bijna nooit eet, dus dat scheelt. Tonijn nog niet gegeten maar ben ik wel dol op 😋

vor einem Monat

Ik heb bij m’n vorige zwangerschap overlegd met de verloskundige en die vond het prima als k zo nu en dan eens tonijn at. Heb k toen gedaan en in deze zwangerschap doe ik t weer af en toe. Net als pate, dat eet ik ook nu en dan (1 boterham)

vor 20 Tagen

Ik heb de vega tonijn nu ook gehaald 😄 maar had er nu plots geen zin in Heb ook vega pate gehaald. Die heb ik al geprobeerd en vind ik echt een succes 🙂

vor 20 Tagen

Ik denk oprecht dat vega producten schadelijker zijn dan the real deal. Wat ze daar namelijk allemaal in stoppen om het “echt” te laten lijken is allemaal onbekend voor ons lichaam. Je hoort vaak dat vrouwen dezelfde cravings hebben. Rood vlees, pate, tonijn, sushi. Ons lichaam vertelt ons waar het behoefte aan heeft en wij gooien het vol met rommel 😭

vor 20 Tagen

Reactie op Amaniem

Ik denk oprecht dat vega producten schadelijker zijn dan the real deal. Wat ...
Juist dit dus!

vor 20 Tagen

Die vega tonijn was ook echt het allervieste wat ik ooit op heb 💀

vor 20 Tagen

Reactie op Amaniem

Ik denk oprecht dat vega producten schadelijker zijn dan the real deal. Wat ...
Behoefte aan ja maar volgens de lijst mogen we die dingen dus niet. Ik weet niet hoe gezond de vega versies zijn, maar ze mogen wel, maar vraag me ook idd af eat er dan bij in komt dat het zo echt begint te lijken en smaken

vor 20 Tagen

Reactie op Amaniem

Ik denk oprecht dat vega producten schadelijker zijn dan the real deal. Wat ...
Heb je het cravings topic hier gelezen? 😂 90% van de cravings zijn echt geen gezonde dingen