10 Reacties
één maand geleden
In principe mag je blijven fietsen tot het einde begreep ik, alleen, als je je er niet veilig bij voelt of het niet meer goed voelt of te doen is lichamelijk dan houd t op.
Ik ben elke keer misselijk op de fiets,op een of andere manier is die beweging niet fijn voor de baby nlijkbaar. Maar heb geen andere optie eigenlijk, de bus alleen als t echt niet meer gaat maar dan doe ik er langer over.
één maand geleden
Ja het is denk ik zolang als jij je er goed bij voelt. Je voorval zoals je omschrijft is super rot en niet te begrijpen, maar ook pech denk ik. Tijdens mijn tweede zwangerschap deed ik nog fanatiek wielrennen en ben met 30 weken heel hard gevallen, niet op mijn buik gelukkig:) ik heb er destijds wel voor gekozen om daarna door te fietsen om er ook geen angst voor te krijgen. Maar doe vooral wat voor jou goed voelt zou ik zeggen!
één maand geleden
Nou ja zeg wat een zak. Hij had zelf sowieso beter moeten opletten en anticiperen/reageren op wat er voor hem gebeurde. Mogelijk schelde uit schrik van wat hem overkwam, maar toch erg ongepast.
Ik snap dat het een emotioneel en schrik moment is, maar laat je asjeblieft vooral niet gek maken door 1 persoon. Gewoon lekker blijven fietsen als jij daar zin in hebt en zolang dat lichamelijk voor jou prima gaat. Mensen passen zich maar lekker aan jou aan. Jij hebt gewoon je rechten om lekker rond te fietsen lieve mamma
één maand geleden
Fiets is bij mij het enigste vervoer naast de benenwagen... helaas laatst ook bijna een ongeluk met een fatbike die me voor de fiets kwam en afsneed op een kruispunt. Vervolgens is die gaan schelden omdat ik mijn fietsbel gebruikte omdat het gevaarlijk was wat hij deed. Zijn reactie... ja dan moet je maar sneller fietsen *scheldwoorden*. Tja ik heb geen fiets die het werk voor me doet en ben zwanger😑maar man oh man wat stelt het gedrag van mensen in het verkeer me telleur
één maand geleden
Reactie op Familyvs
Fiets is bij mij het enigste vervoer naast de benenwagen... helaas laatst o ...
Ongemanierd gedrag zeg. Ja die fatbikes geven fietsers echt veel onveiligheid. Helemaal als er "aso" types op zitten. Persoonlijk vind ik dat ze daar die zo snel gaan ook rijles of certificaat van het mogen gebruiken zouden moeten geven voor men er 1 kan aankopen. Maargoed, helaas ga ik daar niet over 😅
één maand geleden
Pffff echt gestoord. Ik heb precies hetzelfde meegemaakt bij mijn vorige zwangerschap dat IK werd uitgescholden door iemand op een elektrische fiets die MIJ van mn sokken had gereden. “Had ik maar beter uit moeten kijken” terwijl ik gewoon op het fietspad fietste en hij me van achter aan reed. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nu ook nog steeds eng vind maar niet anders kan (woon aan een drukke straat in Amsterdam)