50 Reacties

vorige maand

Ik ga de koekjes van geboortekoekjes.nl bestellen. Ik vind ze niet te duur en ze zijn zo lekker!! Ze zijn per stuk verpakt, maar ik wil er toch nog een zakje omheen doen met wat confetti en een sticker erop

vorige maand

Stroopwafeltjes dippen in chocolade met muisjes of chocozoenen, dakje eraf en besprenkelen met muisjes. Ik doe zelf voor het kinderdagverblijf van mijn zoontje bellenblaas met een leuke sticker “hoera een zusje”

vorige maand

Reactie op Deems1991

Ik ga de koekjes van geboortekoekjes.nl bestellen. Ik vind ze niet te duur ...
Ik doe dit ook. Ook handig voor bezoek met kinderen dacht ik

vorige maand

Ik heb kleine flesjes gevuld met suikerhartjes. Staat super schattig en vond het wel makkelijk omdat je het van tevoren al klaar kan maken. 🤭

vorige maand

Ik ga een puntzakkjes met popcorn vullen en een koekje van genoortekoekjes.nl eraan hangen met een strikje

vorige maand

Reactie op Deems1991

Ik ga de koekjes van geboortekoekjes.nl bestellen. Ik vind ze niet te duur ...
Wat leuk! ❤️

vorige maand

Reactie op NynB

Ik heb kleine flesjes gevuld met suikerhartjes. Staat super schattig en von ...
Dit ziet er zo geweldig uit! Dit kan je al ver van te voren maken, ideaal! Waar heb je deze flesjes kunnen scoren?

vorige maand

Reactie op fem5

Stroopwafeltjes dippen in chocolade met muisjes of chocozoenen, dakje eraf ...
Heb je deze stickers ergens kunnen kopen, of heb je ze besteld?

vorige maand

Reactie op brittje1997

Dit ziet er zo geweldig uit! Dit kan je al ver van te voren maken, ideaal! ...
Bij een feest/deco winkel in onze stad, volgens mij hebben ze het bij So Low ook wel en online kan je ze ook vinden. Heb ze ook gezien bij de Bazaar in Beverwijk. En eventueel via Ali Express haha, alleen dan heb je de grote fles niet.

vorige maand

Wij gaan dit maken! Er zit dan een doosje met rozijntjes in.

vorige maand

Naturel pocorn in een puntzakje met roze en zilveren deco lint en sticker hoera mijn zusje "naam" is geboren!

vorige maand

Ik ben ook nog zoekende! Bij ons op de kinderopvang mag alleen gezond getrakteerd worden en zelf staan we niet achter “plastic prulletjes” dus ik vind het lastig. Wil wel iets wat ik van tevoren klaar kan maken, dat wil ik niet in de kraamweek hoeven doen 😅

vorige maand

Ik doe ook de geboortekoekjes.nl Zakje eromheen, sticker erop! Iets blauws (in ons geval) erbij in. En dan kan mijn man op kantoor ook een bak met van die koekjes neerzetten. En ze zijn oprecht lekker!

vorige maand

Ik lees ook mee! Bij ons op school mag ook alleen gezond en dan hebben we ook nog dieetwensen (lactose, glutenvrij)

vorige maand

Reactie op stroopkoek94

Ik doe ook de geboortekoekjes.nl Zakje eromheen, sticker erop! Iets blauw ...
Dank voor de goeie tip!! Ik heb er via temu blauwe badeendjes bij besteld. En kwam daar een leuk verpakkingsdoosje tegen, koekje erbij en klaar. Én idd gelijk goed voor op t werk 👍🏼

vorige maand

Mijn zoontje gaat deze uitdelen en dan met “ Hoera een zusje”

vorige maand

Reactie op brittje1997

Heb je deze stickers ergens kunnen kopen, of heb je ze besteld?
Op websites als Kidsdeco kun je losse stickers bestellen met je eigen ontwerp, maar ook al incl. bellenblaas en op Leukvooreenfeest kun je ze ook krijgen

vorige maand

Reactie op Pinolovertje

Dank voor de goeie tip!! Ik heb er via temu blauwe badeendjes bij besteld. ...
Nou wat leuk, ik neem jouw tip weer mee! Want zat vanmorgen toevallig te denken over kleine blauwe badeendjes en zo. Thanks! ☺️

vorige maand

Mijn dochter is al 11 en wilt ook nog trakteren in de klas en op de volleybal , ik kwam deze tegen daar hoeven we niks aan te doen

vorige maand

Iemand nog een tip voor een traktatie voor een kinderopvang? Onze oudste is 1,5. Dus helaas zijn de leuke geboortekoekjes en hartjes snoepjes enz niet geschikt.. Iemand andere leuke ideeën? 😃💙🩷