9 Reacties
14 uur geleden
Reactie op Sanne6je
Ik heb een metalen voor naar beneden en naar boven een uitschuifbare ivm de ...
Klopt de meeste kunnen t al begeven bij 10kg鈥ou mijn kleintje is daar al voorbij馃槀
13 uur geleden
Wij hebben een die oprolt. Want een draai poortje zit altijd in de weg. Ik. Vind t heel fijn en neemt geen ruimte in
8 uur geleden
Ik las in een review over een traphekje dat bij open doen er nog een drempel bleef van het frame zegmaar, Dus voor bovenaan de trap zou die niet veilig zijn. Dus nu beginnen we de zoektocht opnieuw, vind het ook ingewikkeld! Wij zoeken voor bovenaan de trap, daar lijkt oprolbaar me niet veilig, omdat ze daar doorheen kan duwen voor mijn gevoel?
8 uur geleden
Bekijk Safetythings Traphekje Op Wielen 80 - 130 cm | Wit | Schroefbevestiging | Uitschuifbaar op: https://www.bol.com/nl/p/safetythings-traphekje-op-wielen-80-130-cm-wit-schroefbevestiging-uitschuifbaar/9300000003213822?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Deze hebben wij besteld, zonder een drempel maar wel met echt een hekje
8 uur geleden
Wij hebben beneden een traphekje van Noma, is zonder boren, heel fijn in gebruik.
Voor boven willen we de kidsriver luca kopen want die kun je ook klemmen en heeft een lage drempel. De Noma heeft een flinke drempel en das niet zo handig boven aan de trap
7 uur geleden
Reactie op MichelleHR
Ik las in een review over een traphekje dat bij open doen er nog een drempe ...
Zo'n drempel is vaak bij klemhekjes. Bij de opvang bij ons is er wel een hekje met drempel bovenaan de trap. Vind het ook echt enorm onhandig en lijkt me niet veilig. Ik zie dat in ieder geval bij mezelf sowieso mis gaan als ik weer eens met kind, stofzuiger en wasmand tegelijk de trap af ga 馃ぃ馃ぃ馃ぃ
Ik kon mij goed ori毛nteren op de website van traphekjes.nl
Wij hebben onderaan de beneden trap geen hekje overigens. Nooit een probleem geweest. Ken meer mensen die dat niet hebben met meerdere kids