14 Reacties

één maand geleden

Kan niet wippen

één maand geleden

Reactie op Marlissa93

Kan niet wippen
Dank voor je reactie! Maar is het dan een soort 2 in 1? Dus als je het zitje eraf haalt kan die wel wippen op de grond zegmaar? Met onderstel

één maand geleden

De kidsmill van babypark kan wel wippen. En het eetblad kan ook naar achteren geklapt. Volgens mij kan dat bij trip trap niet? Vind ik zelf wel heel handig in de ruimte.

één maand geleden

De newbornset is alleen bedoeld voor op de stoel zelf. Deze kun je wel in 2 standen zetten, plat en iets rechter.

één maand geleden

Reactie op Preggyshar

Dank voor je reactie! Maar is het dan een soort 2 in 1? Dus als je het zitj ...
Nee

één maand geleden

Wij hebben de stokke steps. Daarbij kan het newbornzitje wel als wipstoeltje gebruikt worden (als je die variant koopt, er is er ook 1 zonder dexe functie).

één maand geleden

Geen antwoord op je vraag, maar wij hebben hem hilarisch goedkoop via marktplaats gekocht. Even schuren, likje verf en je hebt een nieuwe stoel😍

één maand geleden

Zoek bij de site van, van asten eens op de hauck kinderstoel. Je hebt een compleet pakket vanaf 179, het kan iets duurder worden als je niet voor het standaard wippertje erbij kiest. Maar hier krijg je dus een los wippertje maar die kan je ook van het statief halen en op de kinderstoel zetten als newborn inzet. Het ziet er verder hetzelfde uit als de tripp trapp

één maand geleden

Een vraag van mijn kant: ze zien er zo oncomfortabel eruit. Harde houten stoel… wat is jullie ervaring?

één maand geleden

Reactie op Assepoester89

Een vraag van mijn kant: ze zien er zo oncomfortabel eruit. Harde houten st ...
Ik heb vroeger altijd op een tripp trapp gezeten en vond het lekker zitten. Voor even eten zat het prima als we er langer op zaten deden we er soms een kussentje op. Ik weet dat je sowieso voor de babyinzet kussentjes kunt kopen

één maand geleden

Reactie op Assepoester89

Alles wat niet hard wordt, is niet zo schoongemaakt. En trust me, je wil iets waar je een doekje overheen haalt en het weer schoon is 😬

één maand geleden

Reactie op Assepoester89

Nee valt mee hoor. Je kan er kussentjes overheen doen. Maar mijn kinderen zitten er elke dag op. Met eten, spelletjes spelen aan tafel en tekenen etc. Ze zeggen nooit dat het niet lekker zit

één maand geleden

Daar kun je een wipstoel onderstel voor bijkopen

één maand geleden

Reactie op PientereDahlia299123

Daar kun je een wipstoel onderstel voor bijkopen
Voor de gewone Newborn zit van Tripp Trapp bestaat geen onderstel om er een wipstoel van te maken.