26 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Evanna

Ik woonde bij mijn eerste bevalling ook om de hoek van het ziekenhuis maar ...
Deze keer hoop ik mede door die ervaring (het afwachten terwijl ze belde en afwijzing na afwijzing kreeg terwijl ik wee na wee had was vreselijk) hoop ik deze keer thuis te mogen bevallen 🤞🏻

2 maanden geleden

Reactie op Evanna

Ik woonde bij mijn eerste bevalling ook om de hoek van het ziekenhuis maar ...
Och jeetje.. ja ik had dit dus ook bij de eerste en toen was het geen coronaperiode meer. Dus hoop dat er nu wel plek is haha 😂

2 maanden geleden

Volg! Eerste bevalling met 38+2 ingeleid door zwangerschapsdiabetes en vanaf het breken van de vliezen tot de geboorte maar 6 uur geduurd 😳 terwijl ze ons ‘s ochtends bijna naar huis wilde sturen omdat hij niet ingedaald lag..

2 maanden geleden

Ik ben bij de eerste ingeleid met 37,6 weken ivm zwangerschapsvergiftiging. Dochter woog 3990kg. Tweede bevalling kwam spontaan met 41 weken, dochter woog 4800kg. Tweede bevalling ging heel snel. 0:00 werd ik wakker met pijnlijke weeen, uur later zat ik al op 7-8cm en om 2:36 is ze geboren! Maar persoonlijk denk ik dat het verschilt per persoon, ik hoor ook andere verhalen. Maar hoe dan ook, het komt goed!

één maand geleden

Eerste ingeleid met 38 wekeneivm zwangerschapsdiabetes, echt de hele dag over de bevalling gedaan. Tweede ook ingeleid met 39 weken ook ivm zwangerschapsdiabetes en 2 uur over gedaan.

één maand geleden

Reactie op ZoëH

Hier ook enorm benieuwd! Ik ben ook bij de eerste ingeleid geweest met 38+5 ...
Ja joh! Ik ook. Spannend en toch ook wel weer leuk 😃