24 Reacties

茅茅n maand geleden

Wauw! Geen tips, alleen maar proficiat! Wat gaat het bij jullie een gezellige drukte worden vanaf volgend jaar 馃ぉ

茅茅n maand geleden

Altijd zo lief om te zien met z'n tweetjes naast elkaar 馃ズ

茅茅n maand geleden

Reactie op Oostende

Wauw! Geen tips, alleen maar proficiat! Wat gaat het bij jullie een gezelli ...
Dankjewel!! Ja dat wordt een drukke boel hahaha 馃構

茅茅n maand geleden

Reactie op heavynne

Altijd zo lief om te zien met z'n tweetjes naast elkaar 馃ズ
Jaaaa zo aandoenlijk 馃ス鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Wauw wat een verrassing! Van harte gefeliciteerd. Heb geen tips. Maar lijkt erop dat het 1 eiig tweeling is? Want ze delen dezelfde vruchtzak of zegt dit nog niks? Wat zegt de verloskundige/gyneacoloog

茅茅n maand geleden

Gefeliciteerd! Hier ook zwanger van een tweeling en een dochtertje van 1,5. Ze snapt er nog niet veel van, maar wij hebben een speelset van little dutch gekocht. Hier zit een baby knuffelpopje in met een wiegje, flesje en speentje. Ze speelt er regelmatig mee. Ook heb je leuke boekjes voor kleintjes!

茅茅n maand geleden

Gefeliciteert! Hier ook zwanger van een twee eiige tweeling. Al een zoontje van 1. Die van jou lijkt een eiig, of wat zeiden ze erover? Bij ons duurde het wel 2wk voordat het geland was, haha. Maar mega blij mee. Zo leuk 馃槏 Ik zat zelf te denken aan een tweeling co-sleeper en zo'n tweeling voedingskussen. Ook de Baby Brezza flesjesmaker staat op onze wishlist 鈽猴笍 Verder geen idee..

茅茅n maand geleden

Heb het idee dat we morgen zo鈥檔 zelfde bericht gaan krijgen bij de termijn echo.. nergens op gebaseerd puur gevoel 鈥en benieuwd of het klopt

VRIEND

茅茅n maand geleden

Ook ik ben in verwachting van een tweeling, zoontje wordt in december 4 jaar en we verwachten een eeneiige tweeling 鈽猴笍 er is een meerlingen groep waar je andere ouders treft die al een tweeling hebben of verwachten, heel handig!

茅茅n maand geleden

Reactie op Cottie

Wauw wat een verrassing! Van harte gefeliciteerd. Heb geen tips. Maar lijkt ...
Dankjewel!! Het is niet te zien op de echofoto鈥檚 maar de verloskundige zei dat ze beiden een eigen vruchtzak en placenta hebben. Was een dun vliesje te zien op de echobeelden 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op lh2022

Gefeliciteerd! Hier ook zwanger van een tweeling en een dochtertje van 1,5. ...
Ohh goed idee!! Jij ook gefeliciteerd 馃槏

茅茅n maand geleden

Hier zwanger van een twee eiige tweeling. Hier ook echt een beetje zoekende wat je moet aanschaffen. Het ligt er ook zo aan wanneer ze komen en hoe zwaar ze zijn. Ik kreeg als tip van de gynaecoloog om wel op tijd te beginnen met alles klaar te maken. Je word toch een stuk mobiel zei hij. Ik dacht zelf geen wiegjes maar een ledikant en eentje aan voeteneind en een aan het hoofdeind voor de eerste weken :)

茅茅n maand geleden

Wauw gefeliciteerd! Ik had een paar weken geleden ook zo'n dubbele verrassing. Ik ben zwanger van een twee eiige tweeling. Wat een schok was dat toen mijn vriend en ik het hoorden! Ik liep trillend daarna de deur uit 馃槄 Gelukkig went alles en heb ik vandaag bij 11+2 termijnecho twee blij bewegende baby's gezien en vind ik het allemaal heel bijzonder. Wat de tips betreft: ik ga het morgen aan mijn zus vertellen. Zij heeft een tweeling dus ik ga van haar ongetwijfeld een hele vracht tips krijgen. Ik zal daar ook wat van gaan delen hier want ik geloof dat we geen zwangeren in de groep hebben die zelf al een tweeling hebben. Het wordt wel even aanpoten in het begin heb ik al gezien bij mijn zus dus tips waar we ze kunnen krijgen en een goede voorbereiding geeft wel rust!

茅茅n maand geleden

Reactie op angelique989

Heb het idee dat we morgen zo鈥檔 zelfde bericht gaan krijgen bij de termijn ...
Oeh nu ben ik wel benieuwd haha 馃き

茅茅n maand geleden

Reactie op itsmel1997

Dankjewel!! Het is niet te zien op de echofoto鈥檚 maar de verloskundige zei ...
Gefeliciteerd! Maar een vliesje is anders dan een eigen vruchtzak 馃榿 Denk toch dat het misschien een-eiig is? En een-eiig kunnen ze wel een eigen placenta hebben volgens mij 馃グ

茅茅n maand geleden

Reactie op Fox2

Gefeliciteerd! Maar een vliesje is anders dan een eigen vruchtzak 馃榿 Denk t ...
Ik ben heel benieuwd hahaha. Ik ga nou ook twijfelen 馃き Vrijdag weer een afspraak, we gaan het zien hahaha

茅茅n maand geleden

Reactie op itsmel1997

Ik ben heel benieuwd hahaha. Ik ga nou ook twijfelen 馃き Vrijdag weer een af ...
Oeehh ben ook heel benieuwd. Laat je het weten? 馃榿

茅茅n maand geleden

Gefeliciteerd!! Hier ook zwanger van twinss馃ぉhoe voel je je?

茅茅n maand geleden

Reactie op itsmel1997

Oeh nu ben ik wel benieuwd haha 馃き
Gelukkig toch maar 1 , al had 2 ook leuk geweest

茅茅n maand geleden

Reactie op Methilde_123

Gefeliciteerd!! Hier ook zwanger van twinss馃ぉhoe voel je je?
Wat leuk, jij ook gefeliciteerd! Ik voel me vooral heeeel moe en lust niks meer 馃槀 en jij?