87 Reacties

3 maanden geleden

Heb jij nou ook meer last gehad van zwangerschapkwaaltjes?

3 maanden geleden

Reactie op Ashlley18

Heb jij nou ook meer last gehad van zwangerschapkwaaltjes?
Ja zeker. Vanaf week 6 al kotsmisselijk en eigenlijk vanaf de positieve test al heel moe.

3 maanden geleden

Reactie op lh2022

Ja zeker. Vanaf week 6 al kotsmisselijk en eigenlijk vanaf de positieve tes ...
Oh dit is zo zo herkenbaar.. wij hebben maandag onze eerste echo en ik droom alleen maar over een tweeling..

3 maanden geleden

Gefeliciteerd!

3 maanden geleden

Ik! 7 weken zwanger van een tweeling 😊 Op wat gerommel in mijn buik, vermoeidheid en vlagen van misselijkheid, geen last gelukkig. Vorige week een echo gehad en tot onze grote verbazing twee hartjes zien kloppen.

3 maanden geleden

Wij ook! 7 weken zwanger van een tweeling! Ik was zo verbaasd!! Maar verklaard wel hoeveel last ik heb van mn hormonen 😊

2 maanden geleden

Ja ik ben ook zwanger van een tweeling! En wat ben ik moe zeg. We schrokken in eerste instantie wel, maar ik vind het ook heel leuk inmiddels. We hebben al twee kinderen, van 4 en bijna 2.

2 maanden geleden

Wij ook! Zes weken zwanger van een tweeling. Spannend!!!

2 maanden geleden

Hoi hoi , ik heb vandaag te horen gekregen dat we zwanger zijn van een eeneiige tweeling. Zo bijzonder🤍🤍 dat verklaart wel waarom ik me al die weken beroerder voelde als bij m’n andere zwangerschappen 😅

2 maanden geleden

Hebben jullie ook last van bruinverlies af en toe?

2 maanden geleden

Ik nog niet. Hoeveel weken ben je zwanger?

2 maanden geleden

Weten jullie trouwens allemaal of het een eeneiige of tweeeiige tweeling is?😊

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Ik nog niet. Hoeveel weken ben je zwanger?
7.4 vandaag

2 maanden geleden

Reactie op maar121

Hebben jullie ook last van bruinverlies af en toe?
Ik heb dat niet gehad. Maar het kan denk ik wel omdat alles beter doorbloed is? Anders even de vk bellen

2 maanden geleden

Ik heb wel een keer een dag wat bloedverlies gehad. Maar verder nog niet.

2 maanden geleden

Reactie op lh2022

Ik heb dat niet gehad. Maar het kan denk ik wel omdat alles beter doorbloed ...
Ja ik had het vorige week ook en wat bloed verlies, en vandaag weer bruine afscheiding.. en ik had maandag een goede echo met kloppende hartjes! Maar ik maak me er zo zorgen om..

2 maanden geleden

Het hoeft niets te zeggen, maar als je het niet vertrouwd zou ik de verloskundige bellen..

2 maanden geleden

Ik ben tot mijn grote verbazing er achter gekomen dat ik een tweeling draag, het moet nog even zakken aangezien ik een alleenstaande moeder ben met al een zoontje van bijna 3 jaar. Ik kan het nog steeds niet geloven maar de echo liegt er niet om🙈

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Weten jullie trouwens allemaal of het een eeneiige of tweeeiige tweeling is ...
Echoscopist zijn hoogstwaarschijnlijk twee eiig vanwege duidelijk 'schot' tussen de vruchtjes. Jij?

2 maanden geleden

Bij ons een eeneiige tweeling. Vind het best spannend. Hoop zo dat alles goed blijft gaan!💛💛