87 Reacties

2 maanden geleden

Vanochtend voor ons ook een hele grote verrassing!! 2 miskramen hiervoor ge ...
Gefeliciteerd! Bijzonder he! Wij ook al eentje rondlopen, alleen dan wat jonger (1,5 als de tweeling er is). Hoeveel weken ben je nu?

2 maanden geleden

22 juli echo gehad en zwanger van een 2ling, ook klopte allebei de hartjes ♥️

2 maanden geleden

Reactie op Melizzz

22 juli echo gehad en zwanger van een 2ling, ook klopte allebei de hartjes ...
Gefeliciteerd!! 🥰 hoe ver ben je ?

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Gefeliciteerd!! 🥰 hoe ver ben je ?
Dankjewel! ♥️ 8+3

2 maanden geleden

Reactie op Melizzz

Dankjewel! ♥️ 8+3
Heel bijzonder hè! 🥰 konden ze bij jou al zien of het een of twee eiig is ? 😊

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Heel bijzonder hè! 🥰 konden ze bij jou al zien of het een of twee eiig is ...
Ik heb mijn verloskundige daar niet over gehoord. Maar ben daar zelf ook wel benieuwd na dus ga het woensdag met de 2e echo wel vragen of ze dat al kunnen zien

2 maanden geleden

Reactie op Melizzz

Ik heb mijn verloskundige daar niet over gehoord. Maar ben daar zelf ook we ...
Jaa snap ik! Heb je foto van de echo? 🤍🤍

2 maanden geleden

Ik vandaag te horen gekregen dat ik zwanger van een tweeling. Ben nog steeds in shock. Heb mezelf nooit gezien als een meerling ouder. Heb thuis al een dochter van 4 jaar en van 2 jaar en wij wilden het eigenlijk ook bij drie kinderen houden, maar dat liep dus anders..

2 maanden geleden

Mag ik vragen wat jullie symptomen zijn? Wij hebben maandag de eerste echo. Ik ben extreem moe, duizelig, misselijk de hele ochtend (eet kleine beetjes), in de middag gaat het beter met eten maar komt misselijkheid ook met vlagen. Zo nu en dan ben ik duizelig, ga straks even wat drop halen. Voel me af en toe kortademig me lichaam is hard aan het werk. Na een nachtje in bed liggen voel ik me gebroken, me borsten zijn zeker 1,5 cup gegroeid… waardoor ze in de nachten veel ‘hangen’ als ik op de zij lig. Zeurende buik heb ik gelukkig minder, maar nog niet weg. Mijn ontlasting patroon is al weken ruk. Al ruim voor mijn nod had ik klachten, zoals groeiende borsten, misselijkheid en ontlasting patroon die niet mee werkt Ben momenteel 8+2

2 maanden geleden

Reactie op YMK

Ik vandaag te horen gekregen dat ik zwanger van een tweeling. Ben nog steed ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Snap dat het even een shock kan zijn maar komt vast goed?!🤍 wens je een goede zwangerschap toe!

2 maanden geleden

Reactie op Dieuwiieee

Mag ik vragen wat jullie symptomen zijn? Wij hebben maandag de eerste echo. ...
Deze dingen komen me wel heel bekend voor!😊 benieuwd naar je echo maandag!

2 maanden geleden

Nog meer die suuuper moe zijn en ook zin hebben in slecht eten? 🤭 Chips en snoep is hier 's avonds favoriet... overdag wel veel fruit, maar 's avonds pffff... Zo lastig..

2 maanden geleden

Reactie op Liesje17

Nog meer die suuuper moe zijn en ook zin hebben in slecht eten? 🤭 Chips en ...
Super moe wel. Maar eten staat me allemaal zo tegen. En de weerstand is finaal weg. Al 2 flinke verkoudheden te pakken in 3 weken. Voel wel dat me lichaam hard aan het werk is.

2 maanden geleden

Reactie op CF

Super moe wel. Maar eten staat me allemaal zo tegen. En de weerstand is fin ...
Ahw dat is ook kak zeg.. Ik niet zo zeer de weerstand, wel m'n hele huid op de hobbel. Eczeem overal weer terug 😵

2 maanden geleden

Ik heb een vraagje, hoe wisten ze bij jullie of het een een eiige tweeling was of twee eiige tweeling? Ik weet als een tweeling een vruchtzak en/of placenta deelt ze altijd een eiige zijn, alleen het komt ook voor dat een eiige zijn en allebei een eigen vruchtzakje en placenta hebben. Hoe zie dan het verschil tussen een eiige tweeling of twee eiige tweeling?

2 maanden geleden

Reactie op Stephanie 1991

Ik heb een vraagje, hoe wisten ze bij jullie of het een een eiige tweeling ...
Hoi Stephanie, bij mij delen de kindjes het buiten vlies en de placenta waaruit dus heel duidelijk te zien is dat het om een eeneiige tweeling gaat, van de 100% twee eiige tweelingen is 30% toch eeneiig heb ik gelezen, maar dat kan alleen met een dna test vastgesteld worden en namate ze ouder worden en ontzettend veel op elkaar lijken in hun uiterlijk en innerlijk 😊

2 maanden geleden

Reactie op Dieuwiieee

Mag ik vragen wat jullie symptomen zijn? Wij hebben maandag de eerste echo. ...
Ik ben vooral erg snel vermoeid. Ik heb ook bijna geen conditie, de trap oplopen is een opgave. En misselijkheid met vlagen, ook constant een vieze smaak in mijn mond. Ik kan poetsen tot ik erbij neervalt, maar niks helpt. Verder smaak me weinig of wijzigd het om de zoveel dagen 😅 Mijn stoelgang is ook nog steeds een ramp, ik niet eens mijn eigen stank aan of ik word misselijk. Echt verschrikkelijk zulke momenten 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Hoi Stephanie, bij mij delen de kindjes het buiten vlies en de placenta waa ...
Oow duurt dat zo lang voor ze daar achterkomen, haha dat wist ik niet. Dan wordt het gewoon afwachten tot het geslacht bekend wordt of de bevalling ☺️

2 maanden geleden

Reactie op Stephanie 1991

Ik heb een vraagje, hoe wisten ze bij jullie of het een een eiige tweeling ...
https://www.oudersvannu.nl/zwanger-worden/eeneiige-tweeling-of-twee-eiige-tweeling~abcf703b

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

https://www.oudersvannu.nl/zwanger-worden/eeneiige-tweeling-of-twee-eiige-t ...
Bedankt voor je informatie!☺️ Grotendeels weet ik hoe het in elkaar steekt, alleen wil ik graag de duidelijke verschillen hebben van een èèn eiige tweeling met beide een eigen vruchtzakje en placenta en een twee eiige tweeling die zelfde kernmerken hebben. Maar ik denk dat ik daar pas later duidelijkheid op heb of als ze twee verschillende geslachten vinden.😁