87 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Stephanie 1991

Bedankt voor je informatie!☺️ Grotendeels weet ik hoe het in elkaar steekt, ...
Die zijn er inderdaad van te voren niet echt volgens mij 😅 alleen als het een jongen en meisje word weet je het al zeker 😅 wil je weten wat het worden ?

2 maanden geleden

Hier heel duidelijk twee eiig!

2 maanden geleden

Sinds ik weet dat ik zwanger ben dacht ik al steeds het zal toch niet het zal toch niet. Ik hoopte mijn gevoel te ontkrachten tijdens de eerste echo gister en even leek het erop dat er één vruchtje te zien was op de echo... Maar toen kwam die extra donkere schaduw kort in beeld. Mijn vriend zei nog 'het is er toch één he?' De verloskundige schudde langzaam en meewarig haar hoofd. De tweede werd nu volledig in beeld gebracht. Ik moest even processen voordat ik kon vragen of de tweede ook een kloppend hartje had. Gelukkig wel! Maar dit is wel even wennen!

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Die zijn er inderdaad van te voren niet echt volgens mij 😅 alleen als het ...
Ja, graag zelfs. Haha ik heb het geduld niet tot de geboorte te wachten of ze op elkaar lijken komt dan😁 Wat is jouw voorkeur?

2 maanden geleden

Reactie op Stephanie 1991

Ja, graag zelfs. Haha ik heb het geduld niet tot de geboorte te wachten of ...
Haha oké! Ik ben wel ontzettend nieuwsgierig maar wij vinden het als verrassing houden toch wel veel leuker 😅😊

2 maanden geleden

Hier vandaag eerste echo gehad, en tot onze verbazing ook een tweeling. Totaal onverwachts ook, bij mijn dochter veel heftigere kwaaltjes nu ook misselijk maar minder erg en gelukkig nog weinig overgeven tov toen. Dus totaal niet verwacht. Zelfs de zwangerschap was een verrassing dus het is echt even schakelen.. van 1 kind is genoeg naar straks 3.. Ik vind het nog wel heel heftig voor nu om te verwerken merk ik.. Op de echo wel duidelijk ieder hun eigen zak en placenta zichtbaar en 2 kloppende hartjes. Heel benieuwd hoe t nu verder gaat lopen. Voor nu geschat op 8+5/6

2 maanden geleden

Reactie op Felina1985

Sinds ik weet dat ik zwanger ben dacht ik al steeds het zal toch niet het z ...
Ohh zo herkenbaar, haha. Ook opeens die schaduw inderdaad in beeld en toen "huh, toch 2". Ik moet zeggen, het is nu 1,5 week terug bijna dat wij het nieuws kregen. En nu pas echt een beetje geland. Nog niet helemaal, dat komt pas met de echo's die volgen denk ik.. Jouw eerste zwangerschap?

2 maanden geleden

Reactie op Bvdh91

Hier vandaag eerste echo gehad, en tot onze verbazing ook een tweeling. Tot ...
Oh jee, dat is ook wat! Hoe oud is jouw dochter? Bij ons duurde het verwerken ook even.. Elke dag zo enorm mee bezig met het nieuws en nu na 1,5wk is het wat gezakt. En nu wel enorm trots, ben zo benieuwd hoe het verder zal gaan!

2 maanden geleden

Reactie op Liesje17

Ohh zo herkenbaar, haha. Ook opeens die schaduw inderdaad in beeld en toen ...
Wat leuk dat je dit herkent Liesje en goed te horen dat het bij jou al wat landt. Het is inderdaad mijn eerste zwangerschap en als ik hier de verhalen van sommigen lees ben ik blij dat ik niet al kleintjes heb rondkruipen hier. Aan de andere kant weet ik dus nog niks over babyzorg en moet ik opeens met twee dealen😱 Ik ga nog een beetje heen en weer tussen 'wat bijzonder' en 'holy shit dit wordt zwaar' 😜 Voor jou dus niet je eerste zwangerschap?

2 maanden geleden

Reactie op Liesje17

Oh jee, dat is ook wat! Hoe oud is jouw dochter? Bij ons duurde het verwe ...
Oh wat fijn! Hopelijk bij ons ook, de positieve test had ook even 1,5 week nodig om te landen en aan t idee te wennen. Onze dochter word 20-9 4 dus gaat bijna naar school. Maar zij was echt een huilbaby die nauwelijks sliep zowel overdag/‘s nachts waardoor we echt 1,5 jaar heel erg vast zaten aan huis en vaste routines

2 maanden geleden

Reactie op Felina1985

Wat leuk dat je dit herkent Liesje en goed te horen dat het bij jou al wat ...
Nee ik heb al eentje rondkruipen, die is bijna 1 (sept). Dus straks 3 onder de 2, dat is wel even heavy. Maar ook wel weer bijzonder! Voor jou ook inderdaad, maar dat komt vast goed! 🤩

2 maanden geleden

Reactie op Bvdh91

Oh wat fijn! Hopelijk bij ons ook, de positieve test had ook even 1,5 week ...
Dat is wel een mooie leeftijd en prettig dat ze straks naar school gaat. Heb je je handen wat meer vrij. Ai dat is minder, maar niet alle kids lijken op elkaar zeggen ze altijd. En je bent er natuurlijk zelf ook weer anders in! Weer wijzer geworden enz. Dus komt vast goed!

2 maanden geleden

Reactie op Bvdh91

Hier vandaag eerste echo gehad, en tot onze verbazing ook een tweeling. Tot ...
Als eerste gefeliciteerd! Ik kan me goed voorstellen dat zulk nieuws moet dalen. Ik weet het alweer twee weken bijna, maar het gevoel blijft voor mij nog steeds wennen. Ik ben alleenstaand en mijn zoontje wordt al bijna 3 jaar, het blijft een gek idee dat ik straks van 1 naar 3 kids ga. Haha het idee blijft wennen

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Haha oké! Ik ben wel ontzettend nieuwsgierig maar wij vinden het als verras ...
Daar heb ik respect voor, knap dat jullie dat volhouden. Het belangrijkste is dat jullie kunnen genieten 😁

2 maanden geleden

Reactie op Liesje17

Dat is wel een mooie leeftijd en prettig dat ze straks naar school gaat. He ...
Ja gelukkig idd dan wel iets meer tijd, denk alleen wel dat ik minder wil werken.. vind 4 dagen wel veel met een tweeling denk ik.. maarja dat moeten we eerst gaan ervaren gok ik. Ja dat zeker, maar bij haar hebben we alles gedaan en ik en mn partner zijn beide heel relaxed, maar dat merkte je niet terug aan de situatie haha. Dus daar wel heel veel spanning voor. En is zeker waar geen een baby is hetzelfde, maar heb ook via een andere groep veel ervaringen gelezen die twijfelden om die reden voor een tweede en dachten njaa lastiger kan t niet worden, en san was t tweede kindje toch wel nog ‘lastiger’ (rotwoord maar id zin van niet slapen veel huilen) was als de eerste. Maar we gaan het moeten ervaren tegen de tijd 😊

2 maanden geleden

Reactie op Stephanie 1991

Als eerste gefeliciteerd! Ik kan me goed voorstellen dat zulk nieuws moet d ...
Lief dankje. Ja denk dat het wel even tijd nodig gaat hebben. Zoveel respect voor je, lijkt me ook pittig idd. Hopelijk wel een fijn vangnet? Dit is hier ook lastiger omdat mijn familie andere kant van het land is.. maar we gaan het allemaal ervaren ☺️

2 maanden geleden

Reactie op Bvdh91

Ja gelukkig idd dan wel iets meer tijd, denk alleen wel dat ik minder wil w ...
O dat is wel vervelend. Helemaal omdat je zelf wel relaxed erin staat. Ja zoiets toch maar op je af laten komen dan he... Ik ga het ook allemaal wel zien. Nu ook 4dgn werk inderdaad, maar ga dan naar 3 denk ik. Met tweeling erbij wat veel, wat jij ook zegt. Fijne zwangerschap!

2 maanden geleden

Reactie op Liesje17

Nee ik heb al eentje rondkruipen, die is bijna 1 (sept). Dus straks 3 onder ...
Zeker heavy maar bij jou komt het ook vast goed!

2 maanden geleden

🙋🏽‍♀️ hier vandaag ook te horen gekregen dat er twee op komst zijn. Ben nu 7,3 en beide zagen er goed op schema uit. Mooie kloppende hartjes. Maar ik ben helemaal beduusd alleenstaande mama hier ook eerste kindjes 😁

2 maanden geleden

Vandaag te horen gekregen dat ik ook een tweeling krijg ik kon mijn ogen niet geloven bij mij komt namelijk geen tweeling voor bij mijn vriend ook niet