4 Reacties

één maand geleden

Ik volg graag mee, haha het tweeling gedeelte moet nog gedeeltelijk landen. Maar alle tips zijn welkom!😄

één maand geleden

Ook heel benieuwd naar! Had ook al keer topic gestart over musthaves voor twins enzo. Maar niet zoveel reacties gehad, maar wellicht dat er hier wat meer reacties komen over algemene tips enzo

één maand geleden

Ja ik lees ook graag mee! Ik heb me ook gelijk aangemeld bij de nvom, leuke start. Het grote tweelingen boek wilde ik ook nog graag lezen dus dat komt goed uit. Ik ben me nu aan het verdiepen in kinderwagens (neig naar een Bugaboo donkey met plankje voor ons zoontje van bijna 2) en tweeling cosleepers. Voor dat laatste overweeg ik huren via tiny library ipv de chicco next2me twin nieuw aanschaffen, omdat ze er waarschijnlijk snel uitgroeien. Ik lees graag mee voor tips! :)

17 dagen geleden

Ik heb een tweetal tips erbij via mijn ervaren zus: Tip 1: bij het regelen van kraamzorg, geef aan dat stagiaires welkom zijn. De extra hulp kun je tzt wel gebruiken 😅 Tip 2: Deze vond ik wel verassend. Na de bevalling, laat niemand weten welk kind het eerst geboren is van de twee. Dit kan hun karakter onnodig beïnvloeden, zo van 'ga jij maar eerst jij bent de oudste' dat soort situaties. Een tweeling wordt tegelijk geboren dus laat dit niet uitmaken is het advies. Benieuwd wat jullie van deze tips vinden en of er inmiddels uit jullie omgeving meer is losgekomen!