10 Reacties

2 maanden geleden

Gefeliciteerd. Hier ook zwanger van een tweeling maar geen ervaring met prematuur! Wat was de reden dat hij zo vroeg geboren is ?

2 maanden geleden

Oh sorry lees door de placenta… snap dat je het spannend vind! Wat zegt het ziekenhuis ?

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Oh sorry lees door de placenta… snap dat je het spannend vind! Wat zegt het ...
Die zeggen er niet zoveel over maar wat wel gunstig is, is dat beide kindjes een eigen vruchtzakje hebben en een eigen placenta. Mijn placenta was bij mijn zoontje 70% afgestorven door infarcten waardoor hij niet verder kon groeien en ik uiteindelijk zwangerschap vergiftiging kreeg. Hiervoor krijg ik nu bloedverdunners en kalk en ijzer tabletten

2 maanden geleden

Reactie op Bakhuis2020

Die zeggen er niet zoveel over maar wat wel gunstig is, is dat beide kindje ...
Gelukkig ! Wij krijgen een eeneiige tweeling met dus 1 placenta, vind ik ook wel heel spannend hoor! Wat heftig zeg. Waardoor kun je die infarcten krijgen? Mijn zus is met 34 weken bevallen omdat ze ernstige zwangerschap vergiftiging had en ze hem gehaald hebben..

2 maanden geleden

Hoop voor je op een voorspoedige zwangerschap!🤍

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Gelukkig ! Wij krijgen een eeneiige tweeling met dus 1 placenta, vind ik oo ...
Bij mij waarschijnlijk door een hoge bloeddruk die de verloskundige de gehele zwangerschap niet gemeten heeft totdat het " te laat " was om er nog wat aan te doen. Hierdoor werd ik zelf opgenomen op de highcare in Zwolle vanaf 28 weken zwangerschap en ben ik gebleven tot mijn zoontje geboren is. Hij moest naar de NICU gezien hij dus prematuur en ernstig dysmatuur was.

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Gelukkig ! Wij krijgen een eeneiige tweeling met dus 1 placenta, vind ik oo ...
Snap dat het heel spannend is, zijn jullie baby's dan 1 eiige?

2 maanden geleden

Reactie op Bakhuis2020

Snap dat het heel spannend is, zijn jullie baby's dan 1 eiige?
Sorry lees het al, 1 eiig zie ik

2 maanden geleden

Reactie op Bakhuis2020

Bij mij waarschijnlijk door een hoge bloeddruk die de verloskundige de gehe ...
Wow echt heel heftig en super slordig.. elke afspraak horen ze even bloeddruk te meten dacht ik! 😢😳

2 maanden geleden

Reactie op Bakhuis2020

Sorry lees het al, 1 eiig zie ik
Ja klopt! 😊