13 Reacties

23 dagen geleden

Check social deal!! Daar staan vaak goeie deals op, voor een redelijk leuk prijsje. Ook zijn er veel fotograven die graag shoots doen met de voorwaarde dat ze de foto's mogen gebruiken om reclame mee te maken, op die manier kan je het relatief goedkoop laten doen. (Moet je natuurlijk zelf wel van houden)

23 dagen geleden

Ik heb weinig tips maar wel herkenning. Wij zouden eigenlijk de dakdekkers nog laten komen voor de winter maar hebben besloten dat uit te stellen naar volgend jaar zodat we de geboortefotograaf kunnen betalen 😅 Ook al eerder dit jaar een andere auto gekocht, nieuw bed, notariskosten gehad en we moeten nu nog overal iets voor de ramen. Kan allemaal prima maar het is wel heel veel in 1 keer. Dus we hebben de afweging gedaan dat het dak niet wegloopt maar de bevalling wel haha. Ik weet niet welk budget je wel beschikbaar hebt maar niet alle fotografen zijn even duur. Soms doen mensen het voordelig als ze nog in opleiding zijn bijvoorbeeld. En anders kan je misschien zelf aan de slag? Wij hebben voor ons geregistreerd partnerschap gewoon foto’s laten maken door mijn schoonzusje en moeder. Niet de beste foto’s maar nog steeds veel waard! Tegenwoordig kun je met telefoons echt een hele hoop. Liever imperfecte foto’s dan helemaal niks toch?

5 dagen geleden

Mochten jullie het leuk vinden, ik hou heeeel erg van fotograferen en zou t leuk vinden om dit voor jullie gratis te doen. Wel zou ik het dan leuk vinden als ik eventueel wat foto’s op Instagram mag delen. De foto’s in overleg natuurlijk. Let me know 🌸

5 dagen geleden

Reactie op Wolkjee

Mochten jullie het leuk vinden, ik hou heeeel erg van fotograferen en zou t ...
Je kunt wat meer van mijn portfolio zien op Instagram: Elyse.phtgrhphy

5 dagen geleden

100% zwangerschap shoot. Babykamertje is hier eerste 6 maanden alleen voor de commode gebruikt en ben nogsteeds zo dankbaar voor mijn mooie foto’s die ik heb laten maken. Je kan je nu nog voorstellen hoe je jouw zwangerschap en buik kan gaan missen 🤭

5 dagen geleden

Sommige fotografen zoeken modellen voor een portfolio shoot, je kunt naar het instagram account van Plaatje en praatje gaan, zij organiseert dit vaak en zoekt vaak modellen.

4 dagen geleden

Weet niet of het goedkoper is maar ik heb met mijn eerste zwangerschap, en ga ik nu weer doen, een 3D beeldje laten maken. Voorbeeld: https://www.beeldigzwanger.nl

4 dagen geleden

Shoot boven babykamer! Ze slapen er vaak de eerste tijd niet en een prachtige 2e hands scheelt ook!

4 dagen geleden

Wij zijn toen voor een 2de hands baby kamer gegeaan geruild tegen een krat een bier op marktplaats

4 dagen geleden

Ik zou je aanraden een zwangerschapsshoot zeker voorang te geven op de babykamer. Die foto's blijven altijd mooi en speciaal. Voor iedereen anders natuurlijk gezien de verschillende keuzes die er gemaakt worden voor hun kleintje. Maar hier is de commode op de babykamer gebruikt en verder niet. Mijn zoontje is nu ruim anderhalf jaar oud. En hij slaapt fijn en goed bij ons. Ja hij speelt daar wel eens als we boven huishoudelijke dingen doen.

4 dagen geleden

Ik heb zelf echt niks met zo’n shoot dus ik zou zelf zeker voor de babykamer gaan (unpopular opinion sorry), vind spontane, “echte” zwangerschapsfotos altijd veel mooier. Maar als jij het heel graag wil kun je misschien op de kamer wat besparen? Er staat zoveel op marktplaats, je kan altijd zelf ergens een likje verf op doen of wat wij bijvoorbeeld gedaan hebben is ook andere knoppen op een oude commode van 25eu gezet. Superleuk en zo gefixt!

4 dagen geleden

Nou meiden, we hebben gekozen om een zwangerschapsshoot te doen. Ook omdat ik dit toch wel heel bijzonder vind om zwanger te mogen zijn! Nu doet diegene geen styling (althans geen cliënt closet) ieman kleding ideeën?

4 dagen geleden

Reactie op Mimaw200

Nou meiden, we hebben gekozen om een zwangerschapsshoot te doen. Ook omdat ...
Ik heb het bij onze eerste ook gedaan. Eerste wilde ik het niet, maar ik ben achteraf zooooo blij met de foto’s! Toch echt een hele mooie herinnering. Ik had een paar outfits, een wijde bloemenjurk en een zwarte strakke jurk en witte losse jurk. Ben dus ook heel blij met die wisselende looks want het geeft echt een ander resultaat. De bloemenjurk was meer mijn stijl qua kleding maar ben toch ook blij met de andere foto’s. Veel plezier alvast!!! 😍