5 Reacties

13 dagen geleden

Het hangt een beetje af van de leeftijd en wat het budget is. Kan gepersonaliseerde koekjes zijn of wat ik vroeger altijd kocht bij de trekpleister : houten, leerzame kleine speelgoed in de aanbieding. Of ingepakte cupcakes met een leeftijds prikker. Oh en het helpt als je een thema hebt bij de verjaardag zelf. Dan trek je dat door met de traktaties. We hadden voor onze zoon paar jaar terug een voetbal thema en ik had van die hele leuke voetbaltasjes gekocht(was goedkoop) en daar spulletjes in gedaan.

13 dagen geleden

Ik heb met de verjaardag van mijn zoon zo'n doosje uitdeelboekjes van Bobbi gekocht (Bobbi is een grote hit hier in huis 😉), daar zitten 12 kleine Bobbi-boekjes in. En die met een strikje vastgemaakt aan een pakje Liga berenkoekjes. Was heel leuk en lekker simpel 😇 Je hebt die uitdeel-variant ook van andere kinderboekjes, bijvoorbeeld. Woezel en Pip of Het Muizenhuis.

13 dagen geleden

Bedoel je na een kinderfeestje? Hoe oud is je kind? Ik zou na een kinderfeestje geen snoep of klein cadeautje meegeven, vaak snoepen ze op het feestje al en die kleine uitdeelcadeautjes zijn meestal snel stuk. Behalve dan uitdeelboekjes inderdaad! Mijn dochter is 4 en heeft nu een paar kinderfeestjes gehad, één keer heeft ze op het feestje een foto knijper versierd en heeft de moeder de kinderen mee naar een speeltuin genomen en polaroid fotos gemaakt. Iedereen kreeg zijn eigen geknutselde houder mee met een leuke polaroid van het feestje, zo leuk!

13 dagen geleden

Ik bestelde vaak iets in thema van haar verjaardag. Dus bij Bing bijv, dat in die stijl met bijbehorend tasje met ballon, bellenblaas en krentjes bijv. Ik heb dat 3 jaar gedaan op haar verjaardag maar merkte toen dat niemand dat deed, dus ben ermee gestopt 😅

13 dagen geleden

Wij geven nooit iets mee naar huis en dat wordt door andere kinderen ook niet gedaan eigenlijk. Vind het feestje opzich al prima en voor mij hoeft zo’n zakje met snoep/prul ook niet.