32 Reacties

24 dagen geleden

Reactie op Ayyla

Haha de Elvie dubbele kolf
Die heb ik ook (3 jaar terug gekocht bij eerste kindje) en zo ontzettend blij mee, is echt het geld waard! Kan gewoon in je bh en dan kun je door met je leven ipv dat je met bungelende flessen halfnaakt zit 🫢

24 dagen geleden

Reactie op Evanna

Die heb ik ook (3 jaar terug gekocht bij eerste kindje) en zo ontzettend bl ...
Ja veel beter!! Kan je ook gewoon tijdens het werken nog je meetings doen en kolven te gelijk 👌🏻

24 dagen geleden

Reactie op Evanna

Die heb ik ook (3 jaar terug gekocht bij eerste kindje) en zo ontzettend bl ...
Mag ik vragen hoe lang je die hebt gebruikt. Blijft de kracht voldoende? Ik heb bij onze eerste tot 14 maanden gekolft met een medela kolf zonder snoer maar alles behalve handsfree 😟. Ik vind die Elvie prijs zó heftig!! Haha. Maar ik hoor heel veel goede dingen…

24 dagen geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Mag ik vragen hoe lang je die hebt gebruikt. Blijft de kracht voldoende? Ik ...
Ik had de elvie geprobeerd tijdens een kolf consult en vond hem dus echt niet zo fijn haha. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een andere die ook in je bh kan. Verschilt dus ook wel per persoon.

24 dagen geleden

Reactie op Fox2

Ik had de elvie geprobeerd tijdens een kolf consult en vond hem dus echt ni ...
Jaa is ook zo. Wil in ieder geval nu een handsfree want ik vond het op werk zo onhandig. Kolf consult is nog wel een goede ja thanks!!

24 dagen geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Mag ik vragen hoe lang je die hebt gebruikt. Blijft de kracht voldoende? Ik ...
Ik heb 13 maanden borstvoeding gegeven. De eerste 2-3 maanden wel amper gekolfd omdat ik toen altijd thuis/bij ons kindje was. Daarna pas echt begonnen met kolven voor een voorraadje en daarna op werk. Dus denk 10 maanden intensief gebruikt. Voor zover ik weet zijn de accu’s nu nog helemaal goed maar ik heb het sindsdien niet meer uitgeprobeerd 😅

23 dagen geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Mag ik vragen hoe lang je die hebt gebruikt. Blijft de kracht voldoende? Ik ...
Bij mijn eerste had ik ook een Medela. Maar na 8 maanden ging die accu stuk. Toen kreeg ik wel mijn geld terug dus wel goede service, maar bij de tweede voor een ander merk gegaan. Had toen eentje die mega lijkt op de Elvie dubbelzijdige kolf, van Vulpes Goods. Was echt een topding. In de aanbieding voor €99,- en verwacht hem deze baby weer te gebruiken.

23 dagen geleden

Bij mijn dochter waren we in totaal toch echt wel 6000 euro kwijt maar we hebben praktisch alles nieuw gekocht. Nu met de baby schat ik dat we rond de 2000 euro kwijt gaan zijn. Inclusief kleren, geboortegeschenken en geboortekaartjes enzo dus echt alles opgeteld

22 dagen geleden

Reactie op Bitterbal

Bij mijn eerste had ik ook een Medela. Maar na 8 maanden ging die accu stuk ...
Ik heb die van youha gebruikt vorige keer, die kan ook in je bh. Is een stuk goedkoper en ik was/ben er heel blij mee! Ben benieuwd of hij het nog goed blijft doen de volgende keer

22 dagen geleden

Reactie op Ayyla

Haha de Elvie dubbele kolf
Ahhh now I get it 😂. Je hebt een mooie uitgekozen!

22 dagen geleden

Alleen dingen die we zelf gekocht hebben? Denk zo'n €450,- bij de eerste, alles wat we gratis/tweedehands konden halen hebben we zo gehaald en dingen als kinderwagen/matras/beddengoed kregen we kado (gelukkig want we waren erg blut). Het laminaat leggen was wel nog bijna €300,- trouwens dus dat komt er nog bij dan (ligt in de babykamer en door op de hal)