9 Reacties

6 maanden geleden

Oh je ziet het niet goed op de foto na uploaden, maar het zijn dus rode vlekjes op haar benen en armen

6 maanden geleden

Als het specifiek naar de cr猫me komt zou ik verwachten dat het daar door komt. Welke gebruik je? Misschien een veel meer natuurlijker alternatief aanschaffen?

6 maanden geleden

Als het specifiek naar de cr猫me komt zou ik verwachten dat het daar door ko ...
Ja wellicht! Heb nu een van Nivea, misschien bij terugkomst in nl toch een alternatief kopen. Heb jij een alternatief?

6 maanden geleden

Meestal komt dit van door de warmte. Onze Jason heeft dit ook wel eens. Is het gelijk na het insmeren of pas als je de warmte hebt meegemaakt binnen of buiten? Om het te testen kan je hetzelfde doen maar dan met een natuurlijke creme. Wij gebruiken die van zwitsal voor kinderen.

6 maanden geleden

Lijkt me idd ook warmte. Als alternatief zou je kunnen testen met zonnebrand zonder rommel voor baby鈥檚 zoals Na茂f of Drs Leenarts

6 maanden geleden

Reactie op ThEternalGMR

Meestal komt dit van door de warmte. Onze Jason heeft dit ook wel eens. Is ...
Ja denk wel pas als we even in de warmte zitten. Maar even goed opletten wanneer het ontstaat 馃

6 maanden geleden

Reactie op rold1999

Ja denk wel pas als we even in de warmte zitten. Maar even goed opletten wa ...
Ja dan heeft ze het waarschijnlijk te warm gehad. Zodra ze afkoeld zal het vervagen. Dus oppassen met directe zon en warme ruimtes.
In de meeste zonnebrand zit zoveel rommel helaas. Ik heb goede ervaringe met die van wooden spoon! Geen rotzooi wel bescherming!