7 Reacties

3 maanden geleden

Dit is de foto. Terwijl van vorige week met inwendige echo dus veel beter beeld was en al iets in het vruchtzakje zat. Wel nog heel klein natuurlijk.

3 maanden geleden

Vraag je een second opinion aan. Want een nare ervaring zo

3 maanden geleden

Gewoon bellen ik wil een duidelijk echo

3 maanden geleden

Ik zou ergens anders gaan voor second opinion. Gewoon al om zelf zeker te weten hoe t zit. En idd met y weken uitwendig is wel raar. Ik moet maandag. Dan ben ik denm ik 7+2 en ze zeide al dat ik er rekening mee moest houden dat t een inwendige echo kan zijn

3 maanden geleden

Bij mijn vorige zwangerschap met 6.4 was dit ook alleen inwendig te zien, zou een andere verloskundige vragen.

3 maanden geleden

Nou wat een botte reactie! Je mag altijd een second opinion vragen en dat zou ik ook zeker doen als ik jou was. De verloskundige moet een fijne plek zijn voor jou als zwangere vrouw.. ik zou me hier niet prettig bij voelen en dat geeft juist alleen maar stress. Vooral doen waar jij je goed bij voelt en hou dat ook je hele zwangerschap en straks als moeder vol! Je ziet zo vaak dat vrouwen/moeders niet serieus worden genomen.. gewoon voet bij stuk houden!❤️

3 maanden geleden

Wat vervelend dat je zo behandeld bent en dan ook nog met dit bericht erbij. Voel waar jij nu behoefte aan hebt en als dat nog een echo is dan zou ik inderdaad even verder kijken naar iemand die je wel hoort en ziet en met meer respect behandeld. Hopelijk is alles gewoon goed met jou en je kindje! Liefs