6 Reacties

4 dagen geleden

Ik zou alles eten 😂🙈

4 dagen geleden

Schepijs zou ik niet doen. Word je toch vaak voor gewaarschuwd en het is niet verhit (duh 😅). Bacon zou ik geen probleem vinden, als het maar gebakken is. Maat uiteindelijk moet je natuurlijk zelf doen waar je je goed bij voelt. En als je twijfelt, kan de app Mamahap uitsluitsel geven 🙂

4 dagen geleden

Ik heb oo vakantie het schepijs zelf well gegeten. Waarbij de lep in het water lag. Had daar niet over nagedacht. Ik zag in de Zwangerhap app bij ijs staan dat het oke is, maar als er voor wordt gewaarschuwd zoals zei zegt, dan maar geen risico nemen? Preventie is beter. Verder eet ik geen bacon, maar als het goed verhit is mag het. Zie ook Zwangerhap app :)

4 dagen geleden

Reactie op AnyaE

Schepijs zou ik niet doen. Word je toch vaak voor gewaarschuwd en het is ni ...
Sorry, de app moet zijn Zwangerhap, niet Mamahap inderdaad (ik geef zwangerschapsdementie de schuld 😉😜)

4 dagen geleden

Thanks meiden! Tijdens 5 weken zwangerschap eerder wel schepijs gegeten in het buitenland. Toen was ik er ook niet zo mee bezig. Bacon bekend, maar zo stom... Nu 24 weken en begin ineens te twijfelen.

4 dagen geleden

Reactie op tammiex1997

Thanks meiden! Tijdens 5 weken zwangerschap eerder wel schepijs gegeten in ...
Dat hoort er ook allemaal bij toch. Dingen vergeten. Helaas. Ik ben vandaag nog een afspraak vergeten. Ik werd gebeld met Waar ben je? 🙈