3 Reacties

8 maanden geleden

Een tentje met 'kleed' erin. Echt ideaal om ze in te laten slapen, spelen met speelgoed en later met water. Hebben er al 2 jaar enorm veel plezier van op vakantie en thuis! Ideaal dat er ook een gaasje bij zit. De oudste heeft er veel in geslapen op het strand op vakantie en wij relaxen want hoeven niet op te letten of er vliegen en wespen etc bij je kind komen!! https://www.kruidvat.nl/babymoov-aquani-zwembadje/p/mp-00000789?gad_source=1&gad_campaignid=21257124448&gclid=EAIaIQobChMI6ai13IiRjQMV8VNBAh1DOAxmEAQYDCABEgIFBfD_BwE

8 maanden geleden

Reactie op Bosdieren

Een tentje met 'kleed' erin. Echt ideaal om ze in te laten slapen, spelen m ...
Verder heb je behalve melk, spuugdoeken en een draagzak en/of kinderwagen niets nodig eigenlijk met 10 weken. Op vakantie gaan wordt alleen maar lastiger is mijn ervaring hahahha Later willen ze namelijk het vreemde eten bijvoorbeeld niet eten en vermaak is meer nodig enzo. Toen de oudste 12 weken was zijn wij op vakantie geweest en dat was echt de makkelijkste vakantie met kids!

8 maanden geleden

Een draagzak/-doek en een pet/zonnehoedje. Dat was voor ons echt essentieel. Om te slapen hebben wij een Deryan tentje als campingbedje, dit neemt minder ruimte in heeft meteen een klamboe. 馃榾 Geef je borstvoeding? Neem dan vooral iok je kolfspullen en flesje mee. In geval van nood, of als je eens alcohol wilt drinken. Onze oudste zoon had eens oorontsteking op vakantie en kon toen niet aan de borst drinken maar gelukkig wel uit de fles. Wat was ik blij dat ik de kolf meehad!