4 Reacties

2 maanden geleden

Stel je zou niet zwanger zijn en je wordt ziek, wat gebeurt er dan? Dan moet er toch ook wat geregeld kunnen worden? Ik zou denken ziek is ziek, of dat nou door de zwangerschap komt of niet. Wat kan er in het ergste geval gebeuren? Dat de winkel even dicht is? Dat is heel vervelend, maar dat is dan even zo. Ik begrijp uit je verhaal dat er nog een hoofdkantoor is. Dus het is niet zo dat winkel dicht geen inkomsten betekent denk ik dan? Is heel lastig hoor dat snap ik ook. Ik was zelf ook altijd iemand die zich super verantwoordelijk voelt voor alles en ben echt nooit ziek. Maar ik zit nu helaas in een burnout achtige situatie waardoor ik thuis ben komen te zitten. Ben in die periode zwanger geraakt 🙈 Maar ik heb nu echt zoiets van ze zoeken het maar ff uit. Het is de afgelopen maanden ook zonder mij gelukt. Misschien kom ik straks in een puinhoop terug (ik werk nu een paar uur in de week maar doe nog niet mijn eigen werk) maar dat zien we dan wel weer en ook dan denk ik het is maar werk. Mijn gezondheid (en die van ons kindje) is veel belangrijker. Dit klinkt allemaal heel logisch natuurlijk maar ik merk dat er bij mij echt een knop om is gegaan ergens in de afgelopen weken.

2 maanden geleden

Weet niet wat voor winkel t is? Is t altijd druk? Je kan juist omdat je alleen bent soms even rustig gaan zitten dan. Niemand die merkt dat je je slecht voelt

2 maanden geleden

Weet niet wat voor winkel t is? Is t altijd druk? Je kan juist omdat je all ...
Waar ik werk is een speciaal zaak. Donderdag en zaterdag is meestal drukke dagen. Gelukkig is het nu mooi weer en kan het zijn dat het alleen s'ochtends druk is en s'middags rustig. Ik ga het meemaken. Hopelijk valt het allemaal mee, en maak ik me druk om niks.

2 maanden geleden

Reactie op BabyVosje25

Stel je zou niet zwanger zijn en je wordt ziek, wat gebeurt er dan? Dan moe ...
Ja, ze hebben een online webwinkel en hebben andere filialen in Nederland en België. Ik ga het meemaken en ik zie het wel! Misschien maak ik me druk om niks. En je hebt gelijk gezondheid gaat voor! Burnout klachten is niet niks! Geef je de ruimte om alles in jou tempo te doen! Dankjewel voor je bericht!!