11 Reacties

2 maanden geleden

Dit heb ik ook twee keer gehad. Zo’n erge pijn dat ik kronkelend in bed lag. VK zegt dat het normaal is, maar ik maak me er wel zorgen om. Komende dinsdag eerste echo, dus dan gaan we het zien.

2 maanden geleden

Ik heb ook 2 uur lang in de nacht zoveel buikpijn gehad zweten trillen ik trok het niet meer deed echt zoveel pijn maar verloskundige denkt bij mij dat het me darmen waren in combinatie met een verstopping is al wel 2 week geleden en eerste echo was goed en kloppend hartje gezien🥰

2 maanden geleden

Reactie op sjen02

Ik heb ook 2 uur lang in de nacht zoveel buikpijn gehad zweten trillen ik t ...
Hoeveel weken ben je ??

2 maanden geleden

Reactie op sjen02

Ik heb ook 2 uur lang in de nacht zoveel buikpijn gehad zweten trillen ik t ...
Mijn stoelgang is nog wel goed geen verstopping . Maar een helse pijn! Ik heb woensdag eerste echo hoop zo dat alles goed is

2 maanden geleden

Reactie op Kirstenzwanger

Hoeveel weken ben je ??
6 weken

2 maanden geleden

Reactie op Kirstenzwanger

Hoeveel weken ben je ??
9 weken

2 maanden geleden

Ik heb dit ook gehad toen ik 5 weken zwanger was! Ik heb dit 5 nachten achter elkaar gehad.. nu gelukkig al een paar dagen geen last meer van. Ik heb toen een inwendige echo gehad om een bbz uit te sluiten. Nu aanstaande dinsdag weer een echo met hopelijk goed nieuws en een kloppend hartje. ❤️

2 maanden geleden

Dit heb ik ook gehad! Met name in week 5 heb ik 2x een hevige buikpijn aanval gehad. Nu (week 6) af en toe nog flinke krampen die beter te hebben zijn. Over 2 weken heb ik mijn 1ste controle, dus fijn om te lezen dat dit 'normaal' is.

2 maanden geleden

Dat is wel fijn om te lezen dat het er misschien wel bij hoort. Ik ga al eerder heen voor de eerste echo maar het liefste wil ik nu heen. Ik kan ook niet vergelijken of het erbij hoort ja of nee.