9 Reacties

3 maanden geleden

Maandag de bloedtest even afwachten. Als je al zo vaak positief hebt getest dan vermoed ik toch wel dat je zwanger bent! Misschien maak je nog niet zo veel hcg aan.

3 maanden geleden

Die 1e test negatief zal vast een vals negatieve test zijn (error?). Kan me haast niet voorstellen dat al die andere testen fout zijn. Sterkte de aankomende weken tot de echo!

3 maanden geleden

Hi Daphne, waarschijnlijk weet je dit wel maar het kan veel schelen hoeveel uur je niet geplast hebt. Na een nacht van 8 uur slaap heb ik donkerdere streep dan na 3 uur niet geplast. Veel water drinken verdunt het ook. En hoor wel meer klachten over die clearblue. Het verschilt ook nog bij welke waardes een test het opmerkt ( early’s boven 10 dacht ik en reguliere boven 25 iu/ml pas ). Nou heel veel succes iig met het wachten tot de echo, spannende tijd. 🍀🍀

3 maanden geleden

Hoeft niks te zijn hoor, kan dat je urine verdund was, maar hcg schommelt in het begin ook nog heel erg. Ik test bijvoorbeeld s'morgens negatief of heel licht. Mijn middag, nacht en avond testen zien er heel anders uit, superdonker en duidelijk.

3 maanden geleden

Het is helaas zojuist een miskraam geworden

3 maanden geleden

Reactie op Daphnee3

Het is helaas zojuist een miskraam geworden
Heel veel sterkte!

3 maanden geleden

Reactie op Daphnee3

Het is helaas zojuist een miskraam geworden
:( heel veel sterkte

3 maanden geleden

Ah Daphne, sterkte meis! ❤️

3 maanden geleden

Reactie op Daphnee3

Het is helaas zojuist een miskraam geworden
Ah 😢 wat verdrietig. Heel veel sterkte en een dikke knuffel 😘