12 Reacties

één maand geleden

Ben 13/3 maar nog steeds misselijk en braken zo ja

één maand geleden

Reactie op mary magdalene

Ben 13/3 maar nog steeds misselijk en braken zo ja
Hm… dus jij hebt daar geen last van dus

één maand geleden

Hier precies hetzelfde! Ik had vanaf 12 weken geen symptomen meer.. daarvoor was ik nog misselijk enz. Ben nu 13 weken en alles is nog steeds weg. Geen zorgen maken hoor, bij mn eerste zwangerschap heb ik nooit ergens last van gehad

één maand geleden

Ja hier! Vanaf 11 weken alles weg alleen de afkeer voor avond eten niet haha

één maand geleden

Ja! Gek hè? Week 6 tot 11 waren hell. En vanaf week 11 op een of andere dag bijna nergens meer last van. Ondertussen een goede nipt uitslag gehad, en zometeen hebben wij de 13 weken echo. 🤍🤞🏻🍀

één maand geleden

Dit had ik ook ergens tussen de 10 en 11 weken, voelde me ineens weer helemaal goed! Inmiddels 16 weken zwanger en voel me nog steeds goed 🤗

één maand geleden

Heb ik inderdaad ook, heel soms nog misselijk of vieze smaak in mond maar echt sporadisch. Week 6 tm 11 waren kut qua misselijkheid (zonder overgeven), met ineens een laatste klap in week 12 van niets meer binnenhouden. Nu 13 weken en... niets meer. Heel gek.

één maand geleden

Heel herkenbaar! Me flink beroerd gevoeld tot 14 weken. Nu 6 dagen ineens niet meer misselijk, niet meer braken. Heel fijn en toch stom dat je dan gaat denken: zit alles nog wel goed? Ik probeer er van te genieten, maar moet er echt nog aan wennen

één maand geleden

Misschien toch goed om het even te laten checken. Momenteel ben ik zwanger van een gezond meisje, maar hiervoor heb ik een miskraam gehad met 11 weken, het hartje klopte niet meer. Achteraf waren bij mij ook al m'n symptomen verdwenen. Wil geen angst aanpraten, maar extra checken kan nooit geen kwaad.

één maand geleden

Reactie op Carlavh1991

Misschien toch goed om het even te laten checken. Momenteel ben ik zwanger ...
Oh wat ontzettend erg zeg! Hoe gaat het nu met je? Was het hartje gestopt met 11 weken? Of was het daarvoor al gestopt? Ik heb gelukkig sowieso niet veel symptomen gehad, alleen misselijkheid. Dat is weg. Ik merk momenteel juist dat er andere symptomen komen, zodat last van mijn stuitje.

één maand geleden

Reactie op VD2024

Oh wat ontzettend erg zeg! Hoe gaat het nu met je? Was het hartje gestopt m ...
Het gaat nu heel goed met me. Ik heb het geluk gehad dat ik vrij snel weer zwanger was daarna, dat heeft wel geholpen met de verwerking. Met de 11 weken echo was er geen hartslag meer en ze denken dat deze gestopt met ongeveer 9 weken. Het is nu makkelijker te relativeren, maar het is echt een enorme klap. Op dat moment viel m'n hele toekomstbeeld in duigen en ik sta hierdoor wat angstiger in m'n huidige zwangerschap. Gelukkig vandaag weer een echo gehad en alles gaat goed met haar.