26 Reacties

16 dagen geleden

Vooral lekker doen waar je jezelf goed bij voelt. Niks is goed of fout. Bij de eerste begon ik ook rond deze periode, kon niet wachten! Nu bij de tweede denk ik "ik zie wel". Hahah, we gaan eerst nog verbouwen, willen we boven nog een nieuwe vloer en kijk dan wel weer. Weet inmiddels dat de baby eerste maanden toch bij ons op de kamer slaapt en geen kamer nodig heeft 😅. Alleen even kleren shoppen, maar dat komt wel.

16 dagen geleden

Hier al klaar met de kleertjes tot ongeveer 1,5/2 jaar🙈. Heb heel veel gekregen van familie en vrienden!❤️ Kinderwagen hadden wij nog het is alleen dat wij naar zolder verhuizen en de baby op onze kamer komt. Logeerkamer verdwijnt dus helemaal. Hebben nog geen kinderkamer of iets uitgezocht. Ben nu 18 weken zwanger.

16 dagen geleden

Wij hadden vorig jaar net na onze verhuizing al een tweedehands commode gratis opgehaald want ja je weet maar nooit🥲. Kleertjes kocht ik ook zo af en toe, vond ik gewoon een fijne bezigheid.. Nu hebben we kledingkast, ledikant (beide nieuw) en een wiegje (gratis marktplaats). Kinderwagen sinds een week in huis, want mooie aanbieding en kregen deze van ouders hier zat overigens ook een base voor auto en maxicosi bij in en vanavond de box besteld bij prenatal vanwege de leuke korting! Volgens mij ben ik dan al aardig compleet. Ik hou niet van alle moderne technische en onnodige spullen, dus dat haal ik niet. Uiteraard nog badje, luieremmer oid. Ben trouwens bijna 16 weken nu🙈 Moet wel zeggen dat ik controlfreak ben, en alles graag optijd geregeld heb vanwege rust in mn hoofd😅

16 dagen geleden

Wij zijn nu 15+4 en hebben deze week de eerste spullen binnen: de 3 in 1 kinderwagen, co-sleeper en box. Deze of volgende week gaan we kijken voor de andere meubels van de kamer (commode, kast, ledikant) en dan kunnen we vast wat kleertjes ed kopen, maar niet te veel. Andere dingen hebben we al wel opgezocht (babyfoon, badje, draagzak ed) en als favoriet aangemerkt dus dat is zo binnen. Aangezien we lang bezig zijn geweest (5+jaar) willen we alles nieuw en gaat niet alles tegelijk, maar het meeste hebben we al wel op het oog. Dit jaar willen we alles in huis hebben zodat de laatste 3 maandjes die "koopstress" er niet is.

15 dagen geleden

Tijdens mijn vorige zwangerschap zijn wij na de 20 weken echo spullen gaan kopen, we hebben met grotere/duurdere dingen gewacht op Blackfriday korting dit schilde best wel wat😊 Inmiddels bijna 18 weken en alleen nog maar neutrale kleertjes gekocht omdat we het geslacht weer pas bij de 20 weken echo te horen krijgen.

15 dagen geleden

Ik ben 17+2 weken. Wij hebben alle grote dingen via vrienden of Marktplaats al gekregen/gekocht. Dus commode, ledikant, box, kinderwagen, kledingkast, boxkleed etc. Eerste spullen al op dag 1 van testen gehaald. Ik heb zelfs al spullen (kleertjes, speelgoed, badje, etc.) gekregen 2 jaar voordat ik zwanger was. Wanneer je spullen haalt is echt afhankelijk van wanneer het voor JOU/JULLIE goed voelt. Het kan op ieder moment. In het eerste trimester kon ik er niet zo van genieten om dingen te kopen, maar nu wel steeds meer. Dus daarom gaan we nu ook al de babykamer verven en inrichten :)