3 Reacties

2 maanden geleden

Ik had dit bij mijn eerste zoontje in 2020 met 13 weken kwamen we erachter. Was echter pas de eerste echo dus we weten niet of het hartje wel geklopt had of niet. Was best verwarrend want enerzijds ben je blij dat je een gezonde baby in je buik hebt maar anderzijds ook heel verdrietig dat je er eentje moet missen. Het besef dat het ook gewoon een miskraam is en je daar ook verdriet van mag hebben kwam pas ruim na de bevalling. Veel sterkte gewenst! Het schijnt best vaak voor te komen. Met de 20wkn echo was het tweede vruchtje niet meer te zien

2 maanden geleden

Zeker. Ons eerste zoontje had een tweeling broertje/zusje van 10 weken. Het is de hele zwangerschap in mijn buik gebleven. Helaas na de tijd niets meer van gezien omdat het in de placenta verweven was. Heb het kindje wel een naam gegeven. Sterkte

2 maanden geleden

Gisteren had ik mijn eerste echo, ik ben nu 7+5. En ook hierop was te zien dat het een tweeling is geweest. Een kindje groeit goed en daarmee is alles goed maar het andere kindje is waarschijnlijk 1/2 weken geleden gestopt met groeien. Was duidelijk zichtbaar op de echo inderdaad. Ik vond het duaal. Ik ben superblij met deze hopelijk gezonde baby, maar tegelijk vind ik het ook heel verdrietig dat zijn/haar broertje of zusje het niet gehaald heeft.