14 Reacties

3 maanden geleden

Ik had gisterenavond hetzelfde. Ik ga ervan uit dat een miskraam veel meer bloed zou geven.

3 maanden geleden

Hoi, ik ben vandaag 6 weken en heb dit de afgelopen weken ook zo'n 3x gehad. Het was heel minimaal. De verloskundige maakte zich hierover geen zorgen en geeft aan dat het kan komen doordat alles extra doorbloed is. Ze zei dat het vaker voorkomt.

3 maanden geleden

Ik had afgelopen vrijdagavond precies hetzelfde. Echt minimaal en na die avond ook gestopt. Nu nergens last meer van. Ben 6+3 vandaag.

3 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde. Af en roze roze veegjes, soms niks, en 2x rood geweest. Zit op ongeveer 5 weken nu. Vk stelde me gerust en vertelde dat dat kan gebeuren en geen reden is tot zorgen. Laten we het beste hopen 🙏🏻

3 maanden geleden

Vandaag 3x helder rood slijmerige vegen 🫤. Nu 7wk. Hopelijk gaat het allemaal goed. Heb ook lichte krampen

3 maanden geleden

Reactie op MerVel

Vandaag 3x helder rood slijmerige vegen 🫤. Nu 7wk. Hopelijk gaat het allem ...
Spannend hè! Ik heb nu al 5 dagen roze/rode veegjes. Zit nu op 5+1. Vanmorgen nog met de vk gebeld en die zei dat zolang het geen echte menstruatie wordt het geen reden is tot zorgen. Beetje bloed schijnt geen reden tot zorg te zijn. Ik ga voor je duimen 🙏🏻

3 maanden geleden

Reactie op VWJ

Spannend hè! Ik heb nu al 5 dagen roze/rode veegjes. Zit nu op 5+1. Vanmor ...
Ik ook voor jou. Ik ben 5+2 en bij mij tot nu toe bij 1 veegje gebleven

3 maanden geleden

Ik had afgelopen weekend wat rood roze bloed in de wc, daarna was het gestopt maar wel het ziekenhuis gebeld (ik zit in een traject). Mocht gelukkig meteen langskomen dinsdag: licht kloppend hartje en 6w3d. Het bleek dus de innesteling te zijn

3 maanden geleden

Reactie op MerVel

Vandaag 3x helder rood slijmerige vegen 🫤. Nu 7wk. Hopelijk gaat het allem ...
Hey, hoe is het nu met je? Ik heb dit vandaag ervaren en ben benieuwd hoe t bij jou is verlopen

3 maanden geleden

Reactie op lauralola92

Hey, hoe is het nu met je? Ik heb dit vandaag ervaren en ben benieuwd hoe t ...
Helaas is het bloeden erger geworden (helder rood en stolsels). Ga morgen de VK bellen. Heb geen krampen meer, maar voel mij ook totaal niet zwanger meer. 😔 Wat vervelend dat je het zelf ook hebt ervaren. Het hoeft natuurlijk niks te zijn, maar het maakt je zo snel onzeker

3 maanden geleden

Reactie op MerVel

Helaas is het bloeden erger geworden (helder rood en stolsels). Ga morgen d ...
Ik hoop alsnog dat het goed zit 🙏🏻 Sterkte met het afwachten

3 maanden geleden

Reactie op MerVel

Helaas is het bloeden erger geworden (helder rood en stolsels). Ga morgen d ...
Hi! Ik maak hetzelfde nu mee, heb jij al meer nieuws? Toevallig ook wat weefsel verloren of alleen stolsels? Succes!

3 maanden geleden

Reactie op ryel22

Hi! Ik maak hetzelfde nu mee, heb jij al meer nieuws? Toevallig ook wat wee ...
Ohh wat ontzettend vervelend! Zo lastig om in te schatten welke kant het opgaat. Hopelijk blijft het vruchtje bij jou zitten 😊. VK vanmorgen gesproken en ze gaf aan dat ze nu liever geen echo maakt, aangezien de kans op een infectie echt wel aanwezig is. Daarnaast vertroebeld het bloed het beeld enorm. Uitwendige echo is het nu nog te vroeg voor. Gezien mijn verhaal past het wel enorm hij een miskraam. VK gaf aan vandaag een zwangerschapstest te gaan doen en dan eind deze week nog een keer, mocht de lijn vervagen, dan is het bijna zeker een miskraam. Laat nu het bloeden sinds gister avond enorm verminderd zijn. Van een maandverband vol, naar een klein veegde. Misschien ben ik het vruchtje al wel verloren, of...... (klein beetje hoop op wat anders (poliep/hematoom, oppervlakkige ader, etc.). Donderdag had ik weer een echo staan. Bij geen actief bloed verlies, gaat deze door!!

3 maanden geleden

Reactie op MerVel

Ohh wat ontzettend vervelend! Zo lastig om in te schatten welke kant het op ...
Hi! Nouja volgens de foto die ik heb gepost hier op dit forum hoor ik dat het foute boel is helaas. Laten we het hopen op een wonder, ook bij jou🤞🏻 De verloskundige zegt ook bij mij dat het lijkt op een miskraam helaas. Bij mij hetzelfde qua bloeding en wat je zegt ivm hoop. Succes bij de echo ik duim voor je. Ik heb de echo pas op 1 augustus :(